(Gy5) Domaháza - Zabar /3 6.94 km, Rajt: 2020. június 21. 14:10
Rallylive.hu - (Minden nevező) - Gy5 - szakasz eredmény
Rallylive.hu - (Minden nevező) - Gy5 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Hadik András - Kertész Krisztián
#P1 Ford Fiesta R5
|
L/RC2![]() |
15:53.0
|
130.3
|
|
2.
|
Bodolai László - Popovics László
#P3 Ford Fiesta R5
|
L/RC2![]() |
15:58.3
|
+5.3 +5.3 |
129.6
0.15
|
3.
4.
|
Balogh János - Holczer Dániel
#P2 Ford Fiesta R5
|
L/RC2![]() |
16:14.9
|
+21.9 +16.6 |
127.4
0.63
|
4.
3.
|
Dudás Gergő - Tóth Zsolt
#P5 Skoda Fabia R5
|
L/RC2![]() |
16:15.5
10.0
|
+22.5 +0.6 |
127.3
0.65
|
5.
|
Rongits Attila - Hannus László
#P8 Mitsubishi Lancer Evo IX.
|
L/P14![]() |
16:49.4
|
+56.4 +33.9 |
123.0
1.63
|
6.
|
Molnár István - Fekete Zsolt
#P12 Mitsubishi Lancer Evo VI.
|
L/P14![]() |
16:54.4
|
+1:01.4 +5.0 |
122.4
1.78
|
7.
|
Tóth Tibor - Szabó József
#P6 Skoda Fabia R5
|
L/RC2![]() |
16:54.7
|
+1:01.7 +0.3 |
122.4
1.79
|
8.
9.
|
László Martin - Kulcsár Dániel
#P21 Ford Fiesta R2T19
|
L/RC4![]() |
17:27.0
|
+1:34.0 +32.3 |
118.6
2.72
|
9.
12.
|
Barna Tibor - Barna Bence
#P10 Mitsubishi Lancer Evo IX.
|
L/RC2![]() |
17:40.7
|
+1:47.7 +13.7 |
117.1
3.12
|
10.
11.
|
Helgert Tamás - Kiss Róbert
#P25 BMW E46 M3
|
L/P14![]() |
17:43.5
|
+1:50.5 +2.8 |
116.8
3.20
|
11.
15.
|
Friedmann Zsolt - Dr. Kovács Annamária
#P9 Mitsubishi Lancer Evo IX.
|
L/P14![]() |
17:56.8
10.0
|
+2:03.8 +13.3 |
115.3
3.59
|
12.
14.
|
Foczkó Ákos - Madarász Szabolcs
#P33 Lada VFTS
|
L/P12![]() |
17:59.7
|
+2:06.7 +2.9 |
115.0
3.67
|
13.
16.
|
Fenyvesi Gábor - Sztrakon Bence
#P34 Lada 2101
|
L/P12![]() |
18:06.7
|
+2:13.7 +7.0 |
114.3
3.88
|
14.
17.
|
Forgács István - Varga Péter
#P31 Lada 2101
|
L/P13![]() |
18:15.1
|
+2:22.1 +8.4 |
113.4
4.12
|
15.
19.
|
Hibján József - Szollár Csaba
#P20 Peugeot 208 R2
|
L/RC4![]() |
18:17.9
|
+2:24.9 +2.8 |
113.1
4.20
|
16.
18.
|
Tábori Ákos - Kürti Tamás
#P19 Peugeot 208 R2
|
L/RC4![]() |
18:20.4
|
+2:27.4 +2.5 |
112.9
4.27
|
17.
20.
|
Dicső Péter - Madár Tibor
#P11 Mitsubishi Lancer Evo VI.
|
L/P14![]() |
18:26.7
10.0
|
+2:33.7 +6.3 |
112.2
4.46
|
18.
21.
|
Bodogán Ferenc - Velezdi Eszter
#P35 Lada VFTS
|
L/P12![]() |
18:31.5
|
+2:38.5 +4.8 |
111.7
4.59
|
19.
23.
|
Czékmány Norbert - Tiba Ádám
#4 Lada VFTS
|
P12![]() |
18:40.9
|
+2:47.9 +9.4 |
110.8
4.87
|
20.
22.
|
Berta József - Losonczi Csaba
#P30 Honda Civic FN2 Type-R
|
L/P13![]() |
18:45.2
|
+2:52.2 +4.3 |
110.4
4.99
|
21.
24.
|
Gyuriczki Zsolt - Böröczi Levente
#P22 Citroën C2 R2 Max
|
L/RC4![]() |
18:46.3
|
+2:53.3 +1.1 |
110.3
5.02
|
22.
25.
|
Üveges Sándor - Szegedi Krisztián
#P36 Lada VFTS
|
L/P12![]() |
18:47.5
|
+2:54.5 +1.2 |
110.2
5.06
|
23.
26.
|
Kocsomba Károly - Bárdos Péter
#P28 BMW E36
|
L/P13![]() |
18:50.3
|
+2:57.3 +2.8 |
109.9
5.14
|
24.
30.
|
Gutai Marcell - Skroby
#P29 Honda Civic Type-R
|
L/P13![]() |
18:54.6
|
+3:01.6 +4.3 |
109.5
5.26
|
25.
29.
|
Lezák Péter - Gór Zorán
#12 Lada 2101
|
P12![]() |
18:55.8
|
+3:02.8 +1.2 |
109.4
5.30
|
26.
28.
|
Bíró Gergő - Bíró Balázs
#2 Opel Astra GSI
|
P13![]() |
19:04.6
|
+3:11.6 +8.8 |
108.5
5.55
|
27.
31.
|
Geng Bence - Geng Ferenc
#3 Opel Corsa
|
P12![]() |
19:10.4
10.0
|
+3:17.4 +5.8 |
108.0
5.72
|
28.
32.
|
Szabó Zoltán - Nagyváradi Roland
#8 Lada 2105
|
P13![]() |
19:18.0
|
+3:25.0 +7.6 |
107.3
5.94
|
29.
33.
|
Dudás István Márton - Begala Tamás
#5 Lada 2101
|
P12![]() |
19:19.0
|
+3:26.0 +1.0 |
107.2
5.97
|
30.
35.
|
Nedeczki László - ifj. Nedeczki László
#P37 Lada VFTS
|
L/P12![]() |
19:25.9
|
+3:32.9 +6.9 |
106.5
6.17
|
31.
36.
|
Gönczöl Ferenc - Kiss József
#P15 Mitsubishi Lancer Evo
|
L/P14![]() |
19:26.4
|
+3:33.4 +0.5 |
106.5
6.19
|
32.
37.
|
Spéder Bence - Koroknai Dániel
#30 BMW E36
|
P13![]() |
19:34.0
|
+3:41.0 +7.6 |
105.8
6.41
|
33.
38.
|
Kóródi Koppány - Kapás Attila
#16 Citroën Saxo
|
P12![]() |
19:36.1
|
+3:43.1 +2.1 |
105.6
6.47
|
34.
42.
|
Kiss László - Bindis Zoltán
#31 Honda Civic Type-R
|
P13![]() |
19:43.7
|
+3:50.7 +7.6 |
104.9
6.69
|
35.
39.
|
Géczi László - Kiss Csaba
#10 Lada 21074
|
6![]() |
19:54.3
|
+4:01.3 +10.6 |
104.0
6.99
|
36.
41.
|
Szendrei Péter - Szendrei Endre
#23 Lada VFTS
|
P12![]() |
19:58.6
|
+4:05.6 +4.3 |
103.6
7.12
|
37.
47.
|
Jobbágy Krisztián - Bertók Tamás
#14 Lada VFTS
|
P12![]() |
19:59.7
|
+4:06.7 +1.1 |
103.5
7.15
|
38.
43.
|
Márton Ferenc - Karmanóczki Csaba
#9 Lada 21074
|
P12![]() |
20:02.9
|
+4:09.9 +3.2 |
103.3
7.24
|
39.
40.
|
Csapó Roland - Csapó Attila
#24 Lada VFTS
|
P12![]() |
20:03.6
|
+4:10.6 +0.7 |
103.2
7.26
|
40.
48.
|
Németh "8V" Péter - Rumszauer András
#32 Honda Civic Type-R
|
6![]() |
20:04.1
|
+4:11.1 +0.5 |
103.1
7.28
|
41.
51.
|
Nagy Viktor - Nagy Bettina
#11 Lada 2017
|
P12![]() |
20:06.8
|
+4:13.8 +2.7 |
102.9
7.36
|
42.
46.
|
Borza Balázs - Borza Gyula
#26 Lada 2107
|
P12![]() |
20:11.3
|
+4:18.3 +4.5 |
102.5
7.49
|
43.
44.
|
SanyiBandi - Sándor-Matyikánics Emese
#6 Lada 2101
|
P13![]() |
20:11.4
|
+4:18.4 +0.1 |
102.5
7.49
|
44.
45.
|
Csibrák Zoltán - Csibrák Csaba
#18 Lada 2105
|
P12![]() |
20:15.4
|
+4:22.4 +4.0 |
102.2
7.61
|
45.
50.
|
Henyecz Norbert - Csendes Gergő
#22 Lada VFTS
|
P12![]() |
20:22.1
20.0
|
+4:29.1 +6.7 |
101.6
7.80
|
46.
54.
|
Szemán Ádám - Lukács Bence
#35 Lada 21074
|
6![]() |
20:27.3
10.0
|
+4:34.3 +5.2 |
101.2
7.95
|
47.
53.
|
Rutkovszki Tibor - Gál Gábor
#38 Lada 2106
|
6![]() |
20:28.9
|
+4:35.9 +1.6 |
101.1
8.00
|
48.
55.
|
Siteri Sándor - Kasza Zsolt
#36 Lada 2105
|
6![]() |
20:38.3
10.0
|
+4:45.3 +9.4 |
100.3
8.27
|
49.
52.
|
Domoszlai Bence - Müller Tamás
#28 Lada 2105
|
P12![]() |
20:42.2
|
+4:49.2 +3.9 |
100.0
8.38
|
50.
49.
|
ifj. Bihari Péter - Konyári Zoltán
#P32 Lada 2107
|
L/P13![]() |
20:43.0
|
+4:50.0 +0.8 |
99.9
8.41
|
51.
58.
|
Krampek Nándor - Kovács Gergő
#15 Lada 2107
|
P12![]() |
20:47.2
10.0
|
+4:54.2 +4.2 |
99.6
8.53
|
52.
56.
|
Huszár Péter - Pazsicki Zoltán
#21 Honda Civic
|
P12![]() |
20:49.9
|
+4:56.9 +2.7 |
99.4
8.61
|
53.
57.
|
Porkoláb Gergő - Matuscsák Dávid
#P26 BMW E46
|
L/P14![]() |
20:54.8
|
+5:01.8 +4.9 |
99.0
8.75
|
54.
60.
|
Seben János - Bahor Krisztián
#7 BMW 320
|
P13![]() |
21:23.8
10.0
|
+5:30.8 +29.0 |
96.7
9.59
|
55.
61.
|
Pásztor István - Kulcsár Gábor
#20 Lada VFTS
|
P12![]() |
21:51.1
10.0
|
+5:58.1 +27.3 |
94.7
10.38
|
56.
63.
|
Vida Szabolcs - Vida Péter
#P38 Lada VFTS
|
L/P12![]() |
21:56.8
|
+6:03.8 +5.7 |
94.3
10.54
|
57.
62.
|
Mihalcsik József - Csépke Nortbert
#42 VW Golf II. GTI
|
P13![]() |
22:19.8
|
+6:26.8 +23.0 |
92.7
11.21
|
58.
64.
|
Bolya Tamás - Kovács Ferenc
#33 Opel Corsa A
|
6![]() |
22:45.1
|
+6:52.1 +25.3 |
91.0
11.94
|
59.
65.
|
Szöllősi Roland - Szilágyi Richard
#P24 BMW M3
|
L/P14![]() |
28:48.7
|
+12:55.7 +6:03.6 |
71.8
22.48
|
60.
66.
|
Poncsák László - Tucsa József
#37 Lada 2107
|
6![]() |
31:39.0
|
+15:46.0 +2:50.3 |
65.4
27.42
|
61.
67.
|
Lang Arnold - Takács Tamás
#25 Lada 2107
|
P12![]() |
33:45.3
|
+17:52.3 +2:06.3 |
61.3
31.08
|
Gy5 ![]() | #P24![]() |
Gy5 ![]() | #P38![]() |
Gy5 ![]() | #P37![]() |
Gy5 ![]() | #P36![]() |
Gy5 ![]() | #P35![]() |
Gy5 ![]() | #P34![]() |
Gy5 ![]() | #P32![]() |
Gy5 ![]() | #P33![]() |
Gy5 ![]() | #P31![]() |
Gy5 ![]() | #P30![]() |
Gy5 ![]() | #P29![]() |
Gy5 ![]() | #P26![]() |
Gy5 ![]() | #P28![]() |
Gy5 ![]() | #P25![]() |
Gy5 ![]() | #P22![]() |
Gy5 ![]() | #P21![]() |
Gy5 ![]() | #P20![]() |
Gy5 ![]() | #P19![]() |
Gy5 ![]() | #P15![]() |
Gy5 ![]() | #P12![]() |
Gy5 ![]() | #P11![]() |
Gy5 ![]() | #P10![]() |
Gy5 ![]() | #P9![]() |
Gy5 ![]() | #P8![]() |
Gy5 ![]() | #P6![]() |
Gy5 ![]() | #P5![]() |
Gy5 ![]() | #P3![]() |
Gy5 ![]() | #P2![]() |
Gy5 ![]() | #P1![]() |
Gy5 ![]() | #25![]() |
Gy5 ![]() | #42![]() |
Gy5 ![]() | #38![]() |
Gy5 ![]() | #36![]() |
Gy5 ![]() | #35![]() |
Gy5 ![]() | #33![]() |
Gy5 ![]() | #31![]() |
Gy5 ![]() | #30![]() |
Gy5 ![]() | #28![]() |
Gy5 ![]() | #26![]() |
Gy5 ![]() | #24![]() |
Gy5 ![]() | #23![]() |
Gy5 ![]() | #22![]() |
Gy5 ![]() | #21![]() |
Gy5 ![]() | #20![]() |
Gy5 ![]() | #18![]() |
Gy5 ![]() | #16![]() |
Gy5 ![]() | #15![]() |
Gy5 ![]() | #14![]() |
Gy5 ![]() | #12![]() |
Gy5 ![]() | #11![]() |
Gy5 ![]() | #10![]() |
Gy5 ![]() | #9![]() |
Gy5 ![]() | #8![]() |
Gy5 ![]() | #32![]() |
Gy5 ![]() | #7![]() |
Gy5 ![]() | #6![]() |
Gy5 ![]() | #5![]() |
Gy5 ![]() | #4![]() |
Gy5 ![]() | #3![]() |
Gy5 ![]() | #2![]() |
Gy5 ![]() | Éles autó a pályán |
Gy5 ![]() | Domaháza rajtban szakad az eső |