1.
|
 Rimár Tamás -  Csicsely Pál
#415 Honda Civic EP3 Type-R
|
P13
 |
34:25.0
|
|
100.9
|
2.
|
 Lipóczky Dániel -  Bottyán János
#412 BMW E36
|
P13
 |
34:53.2
|
+28.2 +28.2 |
99.6
0.49
|
3.
|
 Rácz Gábor -  Gyöngyösi Marcell
#410 Lada VFTS
|
P12
 |
35:16.8
|
+51.8 +23.6 |
98.5
0.89
|
4.
|
 Oberling Krisztián -  Mitnyik János
#409 Suzuki Swift GTI
|
P11
 |
35:26.8
|
+1:01.8 +10.0 |
98.0
1.07
|
5.
|
 Szabó Zoltán -  Kuli József
#429 Lada 2105
|
P13
 |
35:30.0
|
+1:05.0 +3.2 |
97.9
1.12
|
6.
|
 Kerekes Bence -  Szőllős Róbert
#406 Lada VFTS
|
P13
 |
35:38.8
|
+1:13.8 +8.8 |
97.5
1.27
|
7.
|
 Bíró Gergő -  Bíró Balázs
#402 Opel Astra GSi
|
P13
 |
35:56.6
|
+1:31.6 +17.8 |
96.7
1.58
|
8.
|
 Póczik Ákos -  Nagy Dániel
#420 Lada 2105
|
6
 |
36:11.6
|
+1:46.6 +15.0 |
96.0
1.84
|
9.
|
 Krámpek Nándor -  Poczang Valér
#408 Lada 2107
|
P12
 |
36:11.8
|
+1:46.8 +0.2 |
96.0
1.84
|
10.
|
 Pete László -  Hozleiter Anikó
#411 Lada 2105
|
P13
 |
36:39.1
|
+2:14.1 +27.3 |
94.8
2.32
|
11.
|
 Bartha Nándor -  Gutai Marcell
#417 Peugeot 206
|
P13
 |
36:41.5
|
+2:16.5 +2.4 |
94.7
2.36
|
12.
|
 Fóti Péter Jr. -  Fóti Péter
#416 Lada 2107
|
6
 |
36:42.5
|
+2:17.5 +1.0 |
94.6
2.37
|
13.
|
 Hollósi Endre -  Ferenci Miklós
#428 Lada VFTS
|
P13
 |
36:45.6
|
+2:20.6 +3.1 |
94.5
2.43
|
14.
|
 Molnár Ferenc -  Kása Ferenc
#422 Honda Civic VTi
|
6
 |
36:58.5
|
+2:33.5 +12.9 |
94.0
2.65
|
15.
|
 Imre Krisztián -  Péntek Lajos
#427 Lada 2101
|
P12
 |
38:34.6
|
+4:09.6 +1:36.1 |
90.1
4.31
|
16.
|
 Faragó Dávid -  Gubrán Filadelfia Anita
#425 Lada VFTS
|
P12
 |
38:47.2
|
+4:22.2 +12.6 |
89.6
4.53
|
17.
|
 Csibrák Zoltán -  Huszár Péter
#426 Lada VFTS
|
P12
 |
39:26.6
|
+5:01.6 +39.4 |
88.1
5.21
|
18.
|
 Olajos Péter -  Köpöci Dávid
#424 Lada 2105
|
P13
 |
39:44.0
2:00.0
|
+5:19.0 +17.4 |
87.4
5.51
|
19.
|
 Bognár Gábriel -  Nerhaft Bence
#434 Suzuki Swift
|
P11
 |
41:44.2
|
+7:19.2 +2:00.2 |
83.2
7.59
|
20.
|
 Faragó István -  Csőke Attila
#421 Lada 2107
|
6
 |
43:23.1
|
+8:58.1 +1:38.9 |
80.1
9.29
|
21.
|
 Bajusz Krisztián -  Imre Bence
#403 Lada 2101
|
P12
 |
48:25.3
|
+14:00.3 +5:02.2 |
71.7
14.51
|