1.
|
 Wirtmann Ferenc -  Kerekes József
#301 Ford Escort RS
|
H.D2
 |
36:14.9
|
|
95.8
|
2.
|
 Müller Roland -  Müller Roland
#307 Lada VAZ 2101
|
H.D1
 |
37:20.7
|
+1:05.8 +1:05.8 |
93.0
1.14
|
3.
|
 Szombathelyi Péter -  Heffner Gergő
#304 Lada VFTS
|
H.E5
 |
37:25.9
|
+1:11.0 +5.2 |
92.8
1.23
|
4.
|
 Csukovics István - Réti Attila
#306 Lada 21013
|
H.D1
 |
37:50.4
|
+1:35.5 +24.5 |
91.8
1.65
|
5.
|
 Schwalm Benjamin -  Feitner Viktor
#313 Lada 21074
|
H.E2
 |
39:31.8
50.0
|
+3:16.9 +1:41.4 |
87.9
3.40
|
6.
|
 Szőnyi Péter -  Kulcsár Dániel
#312 Suzuki AA
|
H.E1
 |
39:53.1
|
+3:38.2 +21.3 |
87.1
3.77
|
7.
|
 Kelemen Csaba -  Wilk Péter
#310 Lada 2105
|
H.E2
 |
40:03.6
|
+3:48.7 +10.5 |
86.7
3.95
|
8.
|
 Kanyik Antal -  Gonda Dániel
#317 Polonez 2000 Gr. B
|
H.E6
 |
40:48.3
|
+4:33.4 +44.7 |
85.1
4.72
|
9.
|
 Dorcikova. Michaela -  Kalábek. Jiří
#318 Lada 2103
|
H.C2
 |
41:18.6
|
+5:03.7 +30.3 |
84.1
5.25
|
10.
|
 Pesti Tamás -  Rojkovics Bianka Anna
#315 Opel Kadett GSi
|
H.E3
 |
41:34.2
|
+5:19.3 +15.6 |
83.6
5.51
|
11.
|
 Auszmann Gyula -  Szabó János
#320 Polski Fiat Polonez
|
H.D2
 |
44:06.4
|
+7:51.5 +2:32.2 |
78.8
8.14
|
12.
|
 Gyenes András -  Szokol Péter
#314 Lada 2101
|
H.D1
 |
44:30.8
1:00.0
|
+8:15.9 +24.4 |
78.0
8.56
|
13.
|
 Németh János - Nagy Imre
#323 Trabant 601 S
|
H.E1
 |
45:51.7
|
+9:36.8 +1:20.9 |
75.7
9.96
|
14.
|
 Kalapács Zsolt -  Mohácsi László
#303 Opel Kadett C Coupe
|
H.D2
 |
45:53.8
1:30.0
|
+9:38.9 +2.1 |
75.7
10.00
|
15.
|
 Modrovics Mónika -  Merényi Zsolt
#321 Honda Civic ED6
|
H.E2
 |
47:53.6
|
+11:38.7 +1:59.8 |
72.5
12.07
|
16.
|
 Emődi Balázs -  Tasi Csaba
#316 Fiat 124
|
H.C1
 |
1:04:19.9
|
+28:05.0 +16:26.3 |
54.0
29.10
|