Pintér Szabolcs
#5177 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID
Rallyongó - PC - Kormány Gyors | idő | km/h | Gyorsasági eredmény | Összetett helyezés | |||||
Absz. | Kat. | Absz. | Kat. | ||||||
Gy1 | 8.6 km | 4:24.943 | 116.9 | 15. | 5. | 15. | 5. | ||
19:29 Sziasztok! Király megint itt lenni. Célba értünk, és sikerült egy magamhoz képest jó idővel befejezni az első gyorsot. Remélem így fog menni továbbra is.
| |||||||||
Gy2 | 9.2 km | 7:24.850 | 74.5 | 6. | 1. | 8. | 2. | ||
19:31 Jó volt. Nyilván nem tökéletes, de eddig király. Megyünk tovább.
| |||||||||
Gy3 | 16.6 km | 8:00.323 | 124.4 | 9. | 2. | 8. | 2. | ||
19:33 Első igazán necces dolog meg is történt. De szerencsére megúsztam és csak sebességet vesztettem ahelyett hogy ott maradok. Azon kívül ez is oké volt. Ha így megy tovább teljesen elégedett leszek magammal, mert amik benne maradnak idővel és rutin szerzéssel javíthatóak lesznek.
| |||||||||
Gy4 | 9.3 km | 3:15.342 | 171.4 | 12. | 3. | 8. | 2. | ||
19:34 Eddigi leghibamentesebb gyors. Ugyan nagyon óvatosra vettem, de bent vagyok a célban. Amúgy meg 7 szakasszal a vége előtt lehet hogy nem olyan rossz dolog óvatosabbra venni.
| |||||||||
Gy5 | 8 km | 3:41.945 | 129.8 | 26. | 12. | 10. | 2. | ||
19:35 Sajnos lefulladtam az egyik visszaforditóban amiben maradt egy kicsi idő ami miatt a szakasz további részén próbáltam visszahozni legalább az egy részét. Ami többé kevésbé sikerült is. A következő szakasz lesz a kemény gumi 5. gyorsja. Szóval az necces lesz.
| |||||||||
Gy6 | 18.5 km | 10:57.380 | 101.3 | 18. | 5. | 12. | 3. | ||
19:37 Már amikor rágondoltam a kanyarra alulkormányzott volt a verda, ettől rosszabb és kényelmetlenül végig ment szakasz nem igen volt eddig. Kész szenvedés. Lehet eltaktikáztam, de lehet hogy ez ilyen és kész. Nem tudom hogy lehetett volna ennél másképp stratégiázni. De pár close call után és semmi komoly hibával sikerült lehozni.
| |||||||||
Gy7 | 9.2 km | 7:38.191 | 72.3 | 17. | 5. | 12. | 3. | ||
19:39 Első komolyabb hiba is előjött.. de nem gond, autó egyben és tudjuk folytatni. Csak a ritmust kell valahogyan visszaszerezni.
| |||||||||
+5.000 | |||||||||
Gy8 | 16.6 km | 8:07.926 | 122.5 | 13. | 3. | 12. | 3. | ||
19:40 Hát akinek nagyobb a pömpölöje ő simán viszi az utolsó részt padlón de megmondom az őszintét.. nekem kicsi. De megint komolyabb hiba nélkül sikerült letolni, és pedig a legfontosabb: az autó még autónak néz ki. Ami bizony mostanság elég jó cucc.
| |||||||||
Gy9 | 9.3 km | 3:18.656 | 168.5 | 88. | 40. | 15. | 4. | ||
19:40 Hihetetlen.. a gyors legvégén egy picit érintettem a füvet fékezés közben, ami miatt tudható volt hogy ott nem állok meg. Szóval egy jó kis 19 másodperces büntetés. Jobban vártam az esős gyorsokat mint a szárazokat, de mind a három ótvar lett. Mindegy kettővel a cél előtt..
| |||||||||
+19.000 | |||||||||
Gy10 | 8 km | 3:30.640 | 136.7 | 10. | 1. | 14. | 4. | ||
19:41 Legtisztább gyorsom. Sikerült hiba nélkül és magamhoz képest jól menni. One to go.
| |||||||||
Gy11 | 18.5 km | 10:38.477 | 104.3 | 8. | 1. | 12. | 3. | ||
19:42 És itt vagyunk. Nehéz volt a stratégia szempontjából az egész. Elégedett vagyok, bár arra a 24 másodperce nem esik jól ránézni. De ahhoz képest hogy a Peugeot kupán pár szakaszt ki kellett hagynom mert ripityára törtem magunk, ez utána óriási lépés. Köszi a szervezést. Élveztem az egészet. És tetszik ez az előfutó szerep.
| |||||||||
Büntetés: Végeredmény: |
131.8 km | +24.000 1:11:22.673 |
111.4 | 12 |