(Gy11) Szarvaskő - Egerbocs /1 6.8 km, Rajt: 2016. április 3. 09:41
Rallylive.hu - Historic - Gy11 - szakasz eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Wirtmann Ferenc - Barna György #301 Ford Escort RS2000 Mk2
|
D/3 |
3:53.0 |
105.1
|
|
2.
|
Balogh Sándor - Groll Róbert #303 Fiat 131 Racing
|
D/3 |
4:07.5 | +14.5 +14.5 |
98.9
2.13
|
3.
|
Gaál Ádám - Kalapács Kornél #302 Opel Ascona B
|
D/3 |
4:11.9 | +18.9 +4.4 |
97.2
2.78
|
4.
|
Balics Ákos - Borsfai Dávid #305 VW Scirocco MK1
|
D/2 |
4:17.3 | +24.3 +5.4 |
95.1
3.57
|
5.
|
Hock Pál - Kemény Viktor #304 Audi Coupe Quattro
|
E/4 |
4:20.1 | +27.1 +2.8 |
94.1
3.99
|
6.
|
Szőnyi András Gábor - Mácsai Martin #306 Lada 2101-3
|
D/2 |
4:34.6 | +41.6 +14.5 |
89.1
6.12
|
7.
|
Rácz Tibor - Jankovics Rajmund #308 Lada 21011
|
D/1 |
4:35.6 | +42.6 +1.0 |
88.8
6.26
|
8.
|
Ördögh Miklós - Parkánszki Balázs #310 Ford Escort XR3i
|
E/2 |
5:08.0 | +1:15.0 +32.4 |
79.5
11.03
|
9.
|
Nagy Tamás - Kalapács Zsolt #309 Moszkvics 403 Rallye
|
B/3 |
5:13.9 | +1:20.9 +5.9 |
78.0
11.90
|
Rallylive.hu - Historic - Gy11 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Wirtmann Ferenc - Barna György
#301 Ford Escort RS2000 Mk2
|
D/3 |
3:53.0
|
105.1
|
|
2.
|
Balogh Sándor - Groll Róbert
#303 Fiat 131 Racing
|
D/3 |
4:07.5
|
+14.5 +14.5 |
98.9
2.13
|
3.
|
Gaál Ádám - Kalapács Kornél
#302 Opel Ascona B
|
D/3 |
4:11.9
|
+18.9 +4.4 |
97.2
2.78
|
4.
|
Balics Ákos - Borsfai Dávid
#305 VW Scirocco MK1
|
D/2 |
4:17.3
|
+24.3 +5.4 |
95.1
3.57
|
5.
|
Hock Pál - Kemény Viktor
#304 Audi Coupe Quattro
|
E/4 |
4:20.1
|
+27.1 +2.8 |
94.1
3.99
|
6.
|
Szőnyi András Gábor - Mácsai Martin
#306 Lada 2101-3
|
D/2 |
4:34.6
|
+41.6 +14.5 |
89.1
6.12
|
7.
|
Rácz Tibor - Jankovics Rajmund
#308 Lada 21011
|
D/1 |
4:35.6
|
+42.6 +1.0 |
88.8
6.26
|
8.
|
Ördögh Miklós - Parkánszki Balázs
#310 Ford Escort XR3i
|
E/2 |
5:08.0
|
+1:15.0 +32.4 |
79.5
11.03
|
9.
|
Nagy Tamás - Kalapács Zsolt
#309 Moszkvics 403 Rallye
|
B/3 |
5:13.9
|
+1:20.9 +5.9 |
78.0
11.90
|