1.
|
Fehérvári Csaba - Aczél András
#314 Toyota Corolla AE92 GTI
|
E/2
|
58:15.1
|
|
98.0
|
2.
|
#303 Subaru Legacy
|
E/4
|
59:19.9
|
+1:04.8 +1:04.8 |
96.2
0.68
|
3.
|
Gyenes András - Szilassy Arnold
#316 VAZ 2101 Lada
|
D/2
|
1:01:50.1
|
+3:35.0 +2:30.2 |
92.3
2.26
|
4.
|
Szőnyi Péter - Szabó Gergő
#319 Suzuki Swift Gti
|
E/1
|
1:02:01.6
40.0
|
+3:46.5 +11.5 |
92.0
2.38
|
5.
|
Wirtmann Ferenc - Kerekes József
#301 Ford Escort MK 2
|
D/3
|
1:04:50.1
10:07.0
|
+6:35.0 +2:48.5 |
88.0
4.15
|
6.
|
Orosházi Szabolcs - Kispataki Gábor
#320 Suzuki Swift GTi
|
E/1
|
1:05:21.9
|
+7:06.8 +31.8 |
87.3
4.49
|
7.
|
Auszmann Gyula - Szabó János
#321 Moszkvics 412
|
E/2
|
1:07:45.5
|
+9:30.4 +2:23.6 |
84.2
6.00
|
8.
|
Erdélyi Dávid - Varga Kristóf
#317 Volkswagen Golf 1
|
D/2
|
1:09:49.1
6:48.0
|
+11:34.0 +2:03.6 |
81.7
7.30
|
9.
|
Nagy Tamás - Halász-Szabó Anetta
#322 Moskvitch 403 Rallye
|
B/1
|
1:10:10.5
|
+11:55.4 +21.4 |
81.3
7.52
|
10.
|
Zsíros Imre - Mészáros Sándor
#315 Lada VFTS
|
E/2
|
1:15:45.5
9:28.0
|
+17:30.4 +5:35.0 |
75.3
11.05
|
11.
|
Üveges Gábor - Nagy Mariann
#318 Lada 2108 Samara
|
E/2
|
1:16:44.5
8:30.0
|
+18:29.4 +59.0 |
74.4
11.67
|
12.
|
Világi Tamás - Jeszenszki Csaba
#313 Mitsubishi Starion
|
E/4
|
1:16:45.5
9:01.0
|
+18:30.4 +1.0 |
74.3
11.68
|
13.
|
Csoma András - Radó István
#305 Ford Escort RS2000 Mk1
|
C/3
|
1:19:09.5
9:29.0
|
+20:54.4 +2:24.0 |
72.1
13.19
|