(Gy11) Egerbakta - Sirok /3 8.8 km, Rajt: 2018. március 24. 20:23
Rallylive.hu - 6 - Gy11 - szakasz eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Jánosa Ákos - Rubóczki Attila #60 Peugeot 208 R2
|
6 |
4:47.1 |
110.3
|
|
2.
|
Drávucz Olivér - Losonczi Csaba #61 Peugeot 208 R2
|
6 |
4:47.8 | +0.7 +0.7 |
110.1
0.08
|
3.
|
Riskó Dániel - Adorján Szabolcs #64 Peugeot 208 R2
|
6 |
4:56.6 | +9.5 +8.8 |
106.8
1.08
|
4.
|
ifj.Fekete László - Fekete László #57 Citroen C2R2 Max
|
6 |
4:56.8 | +9.7 +0.2 |
106.7
1.10
|
5.
|
László Martin - Köbli Károly #62 Peugeot 208 R2
|
6 |
4:57.8 | +10.7 +1.0 |
106.4
1.22
|
6.
|
Hibján József - Szurovcsák István #58 Citroen C2R2 Max
|
6 |
5:00.5 | +13.4 +2.7 |
105.4
1.52
|
7.
|
Szabó Árpád - Begala Tamás #63 Peugeot 208 R2
|
6 |
5:08.4 | +21.3 +7.9 |
102.7
2.42
|
8.
|
Kerék Balázs - Lukácsy Katalin #65 Suzuki Swift [7]
|
6 |
5:37.2 | +50.1 +28.8 |
94.0
5.69
|
9.
|
Csomós Miklós - Nagy Attila #59 Peugeot 208 R2
|
6 |
9:47.1 | +5:00.0 +4:09.9 |
54.0
34.09
|
Rallylive.hu - 6 - Gy11 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
2.
|
Drávucz Olivér - Losonczi Csaba
#61 Peugeot 208 R2
|
6 |
42:49.7
|
118.2
|
|
2.
4.
|
Jánosa Ákos - Rubóczki Attila
#60 Peugeot 208 R2
|
6 |
43:18.6
|
+28.9 +28.9 |
116.9
0.34
|
3.
|
László Martin - Köbli Károly
#62 Peugeot 208 R2
|
6 |
43:26.7
|
+37.0 +8.1 |
116.5
0.44
|
4.
5.
|
Riskó Dániel - Adorján Szabolcs
#64 Peugeot 208 R2
|
6 |
43:53.4
|
+1:03.7 +26.7 |
115.3
0.76
|
5.
6.
|
ifj.Fekete László - Fekete László
#57 Citroen C2R2 Max
|
6 |
44:24.4
|
+1:34.7 +31.0 |
114.0
1.12
|
6.
7.
|
Hibján József - Szurovcsák István
#58 Citroen C2R2 Max
|
6 |
44:33.3
|
+1:43.6 +8.9 |
113.6
1.23
|
7.
8.
|
Szabó Árpád - Begala Tamás
#63 Peugeot 208 R2
|
6 |
45:44.2
|
+2:54.5 +1:10.9 |
110.7
2.07
|
8.
1.
|
Csomós Miklós - Nagy Attila
#59 Peugeot 208 R2
|
6 |
47:13.4
|
+4:23.7 +1:29.2 |
107.2
3.13
|
9.
|
Kerék Balázs - Lukácsy Katalin
#65 Suzuki Swift [7]
|
6 |
50:12.5
|
+7:22.8 +2:59.1 |
100.8
5.25
|