(Gy4) Egerbakta - Sirok /2 8.8 km, Rajt: 2017. november 4. 13:20
Rallylive.hu - ORB - Gy4 - szakasz eredmény
# versenyző - navigátor
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Vincze Ferenc
-
Bazsó Attila
#1 Skoda Fabia R5
2
4:13.1
125.2
2.
Turán Frigyes
-
Farnadi Ágnes
#3 Ford Fiesta R5
2
4:13.4
+0.3
+0.3
125.0
0.03
3.
Ranga Péter
-
Szőke Tamás
#2 Skoda Fabia R5
2
4:15.8
+2.7
+2.4
123.8
0.31
4.
Kazár Miklós
-
Ferencz Ramón
#4 Ford Fiesta R5
2
4:16.6
+3.5
+0.8
123.5
0.40
5.
ifj.Kiss László
-
Kissné Varga Zsuzsanna
#7 Ford Fiesta R5 Evo
2
4:17.2
+4.1
+0.6
123.2
0.47
6.
Bodolai László
-
Popovics László
#8 Ford Fiesta R5
2
4:20.2
+7.1
+3.0
121.8
0.81
7.
ifj.Ranga László
-
Tóth Imre
#5 Skoda Fabia R5
2
4:21.8
+8.7
+1.6
121.0
0.99
8.
Ollé Sándor
-
Tóth Zsolt
#10 Skoda Fabia R5
2
4:23.6
+10.5
+1.8
120.2
1.19
9.
Lovász Pál
-
Kürti Tamás
#9 Hyundai I20 R5
2
4:24.4
+11.3
+0.8
119.8
1.28
10.
Trencsényi József
-
Verba Gábor
#6 Skoda Fabia R5
2
4:25.5
+12.4
+1.1
119.3
1.41
11.
Matics Mihály
-
Zejda Viktória
#12 Mitsubishi Lancer Evo IX Rs
3
4:25.7
+12.6
+0.2
119.2
1.43
12.
Cseh Vilmos
-
Németh Gergely
#11 Skoda Fabia R5
2
4:28.2
+15.1
+2.5
118.1
1.72
13.
Rongits Attila
-
Hannus László
#16 Mitsubishi Evo IX RS
3
4:30.4
+17.3
+2.2
117.2
1.97
14.
Osváth Péter
-
Répás Zoltán
#15 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
4:31.8
+18.7
+1.4
116.6
2.12
15.
Perge György
-
Kirnbauer Ernő
#26 Mitsubishi Evo IX
3
4:36.5
+23.4
+4.7
114.6
2.66
16.
Csomós Miklós
-
Nagy Attila
#29 Citroen C2 R2
6
4:37.3
+24.2
+0.8
114.2
2.75
17.
Kurtos Róbert
-
Szegedi Máté
#23 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
4:38.1
+25.0
+0.8
113.9
2.84
18.
Kondella Péter
-
Szilassy Arnold
#30 Honda Civic Type-R Gr.A (5)
4
4:40.5
+27.4
+2.4
112.9
3.11
19.
Lángi Attila
-
Csáki Richard
#24 BMW E86 Z4M
4
4:42.1
+29.0
+1.6
112.3
3.30
20.
Halmos Gábor
-
Simon Niki
#27 BMW E36
4
4:45.9
+32.8
+3.8
110.8
3.73
21.
Schubert István
-
Papp Tamás
#32 Peugeot 208
6
4:47.3
+34.2
+1.4
110.3
3.89
22.
Nemerey Ádám
-
Ősze Róbert
#28 BMW E46
4
4:48.9
+35.8
+1.6
109.7
4.07
23.
ifj.Fekete László
-
Fekete László
#31 Citroen C2 R2 Max
6
4:49.0
+35.9
+0.1
109.6
4.08
24.
Tóth Tibor
-
Papp György
#25 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
9:25.7
+5:12.6
+4:36.7
56.0
35.52
Rallylive.hu - ORB - Gy4 - összetett eredmény
# versenyző - navigátor
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Turán Frigyes
-
Farnadi Ágnes
#3 Ford Fiesta R5
2
16:37.2
132.5
2.
Vincze Ferenc
-
Bazsó Attila
#1 Skoda Fabia R5
2
16:40.2
+3.0
+3.0
132.1
0.08
3.
Ranga Péter
-
Szőke Tamás
#2 Skoda Fabia R5
2
16:51.3
+14.1
+11.1
130.6
0.38
4.
Kazár Miklós
-
Ferencz Ramón
#4 Ford Fiesta R5
2
16:56.7
+19.5
+5.4
129.9
0.53
5.
ifj.Kiss László
-
Kissné Varga Zsuzsanna
#7 Ford Fiesta R5 Evo
2
17:03.2
+26.0
+6.5
129.1
0.71
6.
Bodolai László
-
Popovics László
#8 Ford Fiesta R5
2
17:08.0
+30.8
+4.8
128.5
0.84
7.
ifj.Ranga László
-
Tóth Imre
#5 Skoda Fabia R5
2
17:13.5
+36.3
+5.5
127.8
0.99
8.
Trencsényi József
-
Verba Gábor
#6 Skoda Fabia R5
2
17:30.4
+53.2
+16.9
125.8
1.45
9.
Lovász Pál
-
Kürti Tamás
#9 Hyundai I20 R5
2
17:31.0
+53.8
+0.6
125.7
1.47
10.
Matics Mihály
-
Zejda Viktória
#12 Mitsubishi Lancer Evo IX Rs
3
17:36.5
+59.3
+5.5
125.1
1.62
11.
Ollé Sándor
-
Tóth Zsolt
#10 Skoda Fabia R5
2
17:36.5
+59.3
125.1
1.62
12.
13.
Cseh Vilmos
-
Németh Gergely
#11 Skoda Fabia R5
2
17:42.7
+1:05.5
+6.2
124.3
1.78
13.
12.
Osváth Péter
-
Répás Zoltán
#15 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
17:44.9
+1:07.7
+2.2
124.1
1.84
14.
Rongits Attila
-
Hannus László
#16 Mitsubishi Evo IX RS
3
17:50.7
+1:13.5
+5.8
123.4
2.00
15.
Perge György
-
Kirnbauer Ernő
#26 Mitsubishi Evo IX
3
18:10.0
+1:32.8
+19.3
121.2
2.53
16.
18.
Kurtos Róbert
-
Szegedi Máté
#23 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
18:24.4
+1:47.2
+14.4
119.6
2.92
17.
16.
Lángi Attila
-
Csáki Richard
#24 BMW E86 Z4M
4
18:25.6
+1:48.4
+1.2
119.5
2.95
18.
19.
Csomós Miklós
-
Nagy Attila
#29 Citroen C2 R2
6
18:31.0
+1:53.8
+5.4
118.9
3.10
19.
21.
Kondella Péter
-
Szilassy Arnold
#30 Honda Civic Type-R Gr.A (5)
4
18:51.3
+2:14.1
+20.3
116.8
3.65
20.
Nemerey Ádám
-
Ősze Róbert
#28 BMW E46
4
18:56.5
+2:19.3
+5.2
116.3
3.80
21.
22.
Halmos Gábor
-
Simon Niki
#27 BMW E36
4
18:56.9
+2:19.7
+0.4
116.2
3.81
22.
23.
Schubert István
-
Papp Tamás
#32 Peugeot 208
6
19:08.6
+2:31.4
+11.7
115.0
4.13
23.
24.
ifj.Fekete László
-
Fekete László
#31 Citroen C2 R2 Max
6
19:12.8
+2:35.6
+4.2
114.6
4.24
24.
17.
Tóth Tibor
-
Papp György
#25 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
23:10.4
+6:33.2
+3:57.6
95.0
10.71
Információ (15)
Gy4 13:56
#31ifj.Fekete László - Fekete László : Jobb mint először. :)
Gy4 13:56
#30Kondella Péter - Szilassy Arnold : Nagyjából erre készültünk, húszat javítottunk az első körhöz képest. :)
Gy4 13:49
#29Csomós Miklós - Nagy Attila : Minden a legnagyobb rendben. :)
Gy4 13:42
#16Rongits Attila - Hannus László : Nagyon tetszett, abszolút jó volt. Kiderült az idő is. Elégedettek vagyunk, jó volt :)
Gy4 13:41
#15Osváth Péter - Répás Zoltán : Jöttünk valahogy egyet..Biztonsági, az időn is látszik.
Gy4 13:41
#12Matics Mihály - Zejda Viktória : Erre a körre már jó lett volna kemény gumi.
Gy4 13:40
#11Cseh Vilmos - Németh Gergely : Ráérünk, az egész hétvége erre van szánva, jól érezzük magunkat. :)
Gy4 13:37
#10Ollé Sándor - Tóth Zsolt : Ez már harcosabb volt, de három gyors kevés ahhoz, hogy beleüljem magam. El kell hinni, hogy elfordul, és ez a baj, nem mindig hiszem el.
Gy4 13:36
#8Bodolai László - Popovics László : Megint csúszkált a hátulja az elején, ez kicsit látszik is az időnkön, majd gyorsulunk.
Gy4 13:34
#6Trencsényi József - Verba Gábor : Javítottunk 4 mp-t. Sokkal jobban lehet irányítani, jó irányba nyúltunk hozzá :)
Gy4 13:33
#5ifj.Ranga László - Tóth Imre : Javítottunk a kocsin, a fék még mindig puhulgat, azt nem tudjuk mi lehet egyenlőre, de próbálkozunk. :)
Gy4 13:32
#4Kazár Miklós - Ferencz Ramón : Sokkal előrébb vagyunk, mint eddig voltunk.. apró hibákon múlik már..örülünk, hogy itt vagyunk :)
Gy4 13:31
#3Turán Frigyes - Farnadi Ágnes : Szerintem minden oké.. volt egy pici hibám.
Gy4 13:30
#2Ranga Péter - Szőke Tamás : Jövünk a saját ritmusunkban, nem volt olyan rossz, de nem is hevítettük túl. :)
Gy4 12:00
#1Vincze Ferenc - Bazsó Attila : Nem volt extra rossz. Féltünk, hogy itt fogunk állni megint a rajtban, úgyhogy nem mertünk keményebb gumit felrakni.