Kéméndi Dani
#487 CITROËN C3 R5
XBOX - kontroller 2020. március 27. (péntek)
Gyors | idő | km/h | Gyorsasági eredmény | Összetett helyezés | |||||
Absz. | Kat. | Absz. | Kat. | ||||||
Gy1 | 14.3 km | 10:00.781 | 85.7 | 486. | 116. | 486. | 116. | ||
17:03 Formula sorozatból érkezve igazoltam septiben a Citroen csapatához és egy botrányos első szakasszal háláltam meg a bizalmukat. Reménykedünk a jobb folytatásban, a setup jónak tűnik. | |||||||||
Gy2 | 4.6 km | 2:23.968 | 115.0 | 175. | 30. | 443. | 100. | ||
17:26 Gyorsan elfelejtve az első szakaszt, kissé megtépázott autóval egészen jó eredményt sikerült elérni. Van fény az alagút végén. | |||||||||
Gy3 | 14.3 km | 8:37.957 | 99.4 | 279. | 65. | 373. | 85. | ||
17:35 Hatalmas javulást sikerült elérni az első próbálkozáshoz képest, pedig nem változtattunk semmin. A gumitaktika ismét műkődött és sok helyet sikerült a ranglistan fellépni. 2 apróbb hiba 15km-en... Soha rosszabbat. | |||||||||
Gy4 | 4.6 km | 2:23.686 | 115.3 | 160. | 25. | 350. | 75. | ||
17:40 Jó körnek érződött, nem is volt rossz, de picit többet vártam ettől a körtöl, lehetséges, hogy a végét elspóroltam... Haladunk felfelé, de még messze a vége. | |||||||||
Gy5 | 14.3 km | 9:10.488 | 93.5 | 345. | 78. | 334. | 78. | ||
17:44 Botrány... Azt hittem már össze vagyok szokva a körülményekkel, de a lemenő nap okozta változásokkal nem sakkoztam jól. Több megforgas, árok és kocc ellenére így is jelentősen jobb a legelső próbálkozástól, de ez sovány vígasz... az egyetlen pozítívum, hogy a nálam nem lévő pótkerékre nem volt szükseg. | |||||||||
Gy6 | 4.6 km | 3:05.851 | 89.1 | 430. | 107. | 338. | 83. | ||
17:47 Valahol az első 2 kör közőtt volt a 3. Színvonala amíg el nem mértem egy féktávot ami 25masodpercbe került. Addig is marad a Ferraris szlogen ,,Majd jövőre”. |
2020. március 28. (szombat)
Gyors | idő | km/h | Gyorsasági eredmény | Összetett helyezés | |||||
Absz. | Kat. | Absz. | Kat. | ||||||
Gy7 | 6.8 km | 4:05.828 | 99.6 | 223. | 51. | 320. | 77. | ||
13:40 Az eleje jól sikerült, de utána a tempós szakaszon több hiba is becsúszott, egyszer tetőre is raktuk. 10mp minimum benne maradt. Megyünk tovább. | |||||||||
Gy8 | 10.6 km | 5:42.691 | 111.4 | 239. | 51. | 300. | 68. | ||
Gy9 | 6.5 km | 3:16.934 | 118.8 | 163. | 29. | 274. | 60. | ||
23:35 Messze a legélvezetesebb szakasz volt eddig! Az utolsó szektorig nagyszerű kör volt, de aztán sajnos nem tartott ki a lendület és 10mp-et bennehagytunk... | |||||||||
Gy10 | 6.8 km | 4:02.917 | 100.8 | 202. | 46. | 259. | 57. | ||
Gy11 | 10.6 km | 6:06.952 | 104.0 | 308. | 70. | 258. | 58. | ||
Gy12 | 6.5 km | 3:42.118 | 105.3 | 253. | 63. | 238. | 54. | ||
Végeredmény: | 104.5 km | 1:02:40.171 | 100.0 | 238 |