(Gy8) Vinedos Dardenya /2 6.5 km, Rajt: 2022. április 2. 18:00
Rallylive.hu - PRO - Gy8 - szakasz eredmény
# versenyző
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Gál Krisztián XBO whe
#29 Peugeot 306 Maxi
PRO
3:22.133
115.8
2.
Szűcs Benedek PC_ whe
#27 Peugeot 306 Maxi
PRO
3:22.572
+0.439
+0.439
115.5
0.07
3.
Balázs Benedek PC_ whe
#17 Seat Ibiza Kit Car
PRO
3:22.933
+0.800
+0.361
115.3
0.12
4.
Martin Márkó PLA whe
#18 Peugeot 306 Maxi
PRO
3:22.999
+0.866
+0.066
115.3
0.13
5.
Kasza Kristóf PLA whe
#10 Peugeot 306 Maxi
PRO
3:23.058
+0.925
+0.059
115.2
0.14
6.
Maszlag Róbert PC_ whe
#47 Peugeot 306 Maxi
PRO
3:23.307
+1.174
+0.249
115.1
0.18
7.
Varga Zsombor PC_ bil
#9 Peugeot 306 Maxi
PRO
3:23.893
+1.760
+0.586
114.8
0.27
8.
Suborits Péter PC_ whe
#1 Peugeot 306 Maxi
PRO
3:23.990
+1.857
+0.097
114.7
0.29
9.
Péntek Ádám PC_ whe
#19 Peugeot 306 Maxi
PRO
3:24.125
+1.992
+0.135
114.6
0.31
10.
Fülöp Tomáš PC_ whe
#25 Peugeot 306 Maxi
PRO
3:24.239
+2.106
+0.114
114.6
0.32
11.
Martinák Balázs PC_ whe
#5 Peugeot 306 Maxi
PRO
3:25.044
+2.911
+0.805
114.1
0.45
12.
Mácsai Martin XBO whe
#16 Peugeot 306 Maxi
PRO
3:25.630
+3.497
+0.586
113.8
0.54
13.
Teglovics Kornél PLA whe
#45 Seat Ibiza Kit Car
PRO
3:26.041
+3.908
+0.411
113.6
0.60
14.
Osztás Ábel XBO con
#20 Peugeot 306 Maxi
PRO
3:26.691
+4.558
+0.650
113.2
0.70
15.
Szabó Zoltán Jr. PC_ whe
#33 Volkswagen Golf Kitcar
PRO
3:27.148
+5.015
+0.457
113.0
0.77
16.
Varga Péter PC_ whe
#178 Volkswagen Golf Kitcar
PRO
3:27.734
+5.601
+0.586
112.6
0.86
17.
Fónagy Kristóf PC_ whe
#7 Peugeot 306 Maxi
PRO
3:28.587
+6.454
+0.853
112.2
0.99
18.
Szőke László PC_ whe
#31 Peugeot 306 Maxi
PRO
3:28.608
+6.475
+0.021
112.2
1.00
19.
Ivony Bálint PC_ whe
#28 Peugeot 306 Maxi
PRO
3:29.117
+6.984
+0.509
111.9
1.07
20.
Szekeres Gábor PC_ whe
#43 Peugeot 306 Maxi
PRO
3:29.320
+7.187
+0.203
111.8
1.11
21.
Szekeres Szabolcs XBO whe
#12 Peugeot 306 Maxi
PRO
3:29.573
+7.440
+0.253
111.7
1.14
22.
Molnár Alex PC_ whe
#4 Peugeot 306 Maxi
PRO
3:32.038
+9.905
+2.465
110.4
1.52
23.
Juhász Ferenc PC_ whe
#70 Peugeot 306 Maxi
PRO
3:32.104
+9.971
+0.066
110.3
1.53
24.
Balázs Roland PC_ whe
#40 Peugeot 306 Maxi
PRO
3:35.379
+13.246
+3.275
108.6
2.04
25.
Légrádi Zoltán PC_ whe
#680 Peugeot 306 Maxi
PRO
15:00.000
+11:37.867
+11:24.621
26.0
107.36
=
Szikszai Előd PC_ whe
#46 Peugeot 306 Maxi
PRO
15:00.000
+11:37.867
26.0
107.36
=
Deák Gergely PLA whe
#34 Peugeot 306 Maxi
PRO
15:00.000
+11:37.867
26.0
107.36
=
Burek Tomi PLA whe
#30 Peugeot 306 Maxi
PRO
15:00.000
+11:37.867
26.0
107.36
=
Somogyi Máté PLA whe
#15 Peugeot 306 Maxi
PRO
15:00.000
+11:37.867
26.0
107.36
=
Budai Csaba PC_ whe
#14 Peugeot 306 Maxi
PRO
15:00.000
+11:37.867
26.0
107.36
=
Tóth Patrik XBO whe
#3 Peugeot 306 Maxi
PRO
15:00.000
+11:37.867
26.0
107.36
=
Biró-Ambrus Roland XBO whe
#2 Peugeot 306 Maxi
PRO
15:00.000
+11:37.867
26.0
107.36
Rallylive.hu - PRO - Gy8 - összetett eredmény
# versenyző
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Suborits Péter PC_ whe
#1 Peugeot 306 Maxi
PRO
34:40.036
124.6
2.
Gál Krisztián XBO whe
#29 Peugeot 306 Maxi
PRO
34:48.949
+8.913
+8.913
124.1
0.12
3.
Fónagy Kristóf PC_ whe
#7 Peugeot 306 Maxi
PRO
35:13.205
+33.169
+24.256
122.7
0.46
4.
Martin Márkó PLA whe
#18 Peugeot 306 Maxi
PRO
35:22.014
+41.978
+8.809
122.1
0.58
5.
Szűcs Benedek PC_ whe
#27 Peugeot 306 Maxi
PRO
35:22.084
+42.048
+0.070
122.1
0.58
6.
Varga Zsombor PC_ bil
#9 Peugeot 306 Maxi
PRO
35:27.702
+47.666
+5.618
121.8
0.66
7.
Szekeres Szabolcs XBO whe
#12 Peugeot 306 Maxi
PRO
35:37.388
+57.352
+9.686
121.3
0.80
8.
9.
Mácsai Martin XBO whe
#16 Peugeot 306 Maxi
PRO
36:06.265
+1:26.229
+28.877
119.7
1.20
9.
8.
Szabó Zoltán Jr. PC_ whe
#33 Volkswagen Golf Kitcar
PRO
36:06.319
+1:26.283
+0.054
119.6
1.20
10.
Balázs Benedek PC_ whe
#17 Seat Ibiza Kit Car
PRO
36:06.893
+1:26.857
+0.574
119.6
1.21
11.
12.
Martinák Balázs PC_ whe
#5 Peugeot 306 Maxi
PRO
36:12.762
+1:32.726
+5.869
119.3
1.29
12.
13.
Péntek Ádám PC_ whe
#19 Peugeot 306 Maxi
PRO
36:13.767
+1:33.731
+1.005
119.2
1.30
13.
14.
Osztás Ábel XBO con
#20 Peugeot 306 Maxi
PRO
36:17.752
+1:37.716
+3.985
119.0
1.36
14.
11.
Balázs Roland PC_ whe
#40 Peugeot 306 Maxi
PRO
36:22.794
+1:42.758
+5.042
118.7
1.43
15.
17.
Fülöp Tomáš PC_ whe
#25 Peugeot 306 Maxi
PRO
36:23.568
+1:43.532
+0.774
118.7
1.44
16.
Teglovics Kornél PLA whe
#45 Seat Ibiza Kit Car
PRO
36:24.600
+1:44.564
+1.032
118.6
1.45
17.
15.
Molnár Alex PC_ whe
#4 Peugeot 306 Maxi
PRO
36:30.532
+1:50.496
+5.932
118.3
1.53
18.
Varga Péter PC_ whe
#178 Volkswagen Golf Kitcar
PRO
36:57.120
+2:17.084
+26.588
116.9
1.90
19.
20.
Szőke László PC_ whe
#31 Peugeot 306 Maxi
PRO
37:02.148
+2:22.112
+5.028
116.6
1.97
20.
19.
Juhász Ferenc PC_ whe
#70 Peugeot 306 Maxi
PRO
37:03.317
+2:23.281
+1.169
116.6
1.99
21.
Maszlag Róbert PC_ whe
#47 Peugeot 306 Maxi
PRO
37:31.124
+2:51.088
+27.807
115.1
2.38
22.
Szekeres Gábor PC_ whe
#43 Peugeot 306 Maxi
PRO
38:23.686
+3:43.650
+52.562
112.5
3.11
23.
Ivony Bálint PC_ whe
#28 Peugeot 306 Maxi
PRO
38:26.409
+3:46.373
+2.723
112.4
3.14
24.
Kasza Kristóf PLA whe
#10 Peugeot 306 Maxi
PRO
43:18.760
+8:38.724
+4:52.351
99.7
7.20
25.
Légrádi Zoltán PC_ whe
#680 Peugeot 306 Maxi
PRO
1:09:45.334
+35:05.298
+26:26.574
61.9
29.24
26.
Budai Csaba PC_ whe
#14 Peugeot 306 Maxi
PRO
1:09:50.667
+35:10.631
+5.333
61.9
29.31
27.
Tóth Patrik XBO whe
#3 Peugeot 306 Maxi
PRO
1:13:44.187
+39:04.151
+3:53.520
58.6
32.56
28.
Biró-Ambrus Roland XBO whe
#2 Peugeot 306 Maxi
PRO
2:22:13.266
+1:47:33.230
+1:08:29.079
30.4
89.63
29.
Deák Gergely PLA whe
#34 Peugeot 306 Maxi
PRO
2:22:23.715
+1:47:43.679
+10.449
30.3
89.77
30.
Burek Tomi PLA whe
#30 Peugeot 306 Maxi
PRO
2:22:31.638
+1:47:51.602
+7.923
30.3
89.88
31.
Szikszai Előd PC_ whe
#46 Peugeot 306 Maxi
PRO
2:47:06.685
+2:12:26.649
+24:35.047
25.9
110.37
32.
Somogyi Máté PLA whe
#15 Peugeot 306 Maxi
PRO
2:47:08.953
+2:12:28.917
+2.268
25.8
110.40
Információ (2)
Gy8 21:52
#25Fülöp Tomáš PC_ whe  : Pici gyógytapasz volt ez a menet az előző gyorsaságin elszenvedett sebekre. Kifizetődött a közepes keverék, nagyon jó időt tudtunk autózni.
Gy8 17:42
#5Martinák Balázs PC_ whe  : Próbálunk biztonságos tempóban jönni, szeretnénk célba érni. Néha eléggé nehéz a fényviszonyok miatt. A tapadás kicsit jobb volt, mert próbáltunk vigyázni a gumikra.