(Gy2) Umea /1 10.8 km
Rallylive.hu - Média - Gy2 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Csikó Milán #3010 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2024)
|
Média![]() |
5:36.643 |
115.5
|
|
2.
|
Godány Attila #238 Hyundai i20 N Rally1 HYBRID (2024)
|
Média![]() |
5:40.810 | +4.167 +4.167 |
114.1
0.39
|
3.
|
Misik Attila #19 Hyundai i20 N Rally1 HYBRID (2023)
|
Média![]() |
5:42.046 | +5.403 +1.236 |
113.7
0.50
|
4.
|
Tűzkő Márk Gergő #61 Hyundai i20 N Rally1 HYBRID (2024)
|
Média![]() |
5:43.680 | +7.037 +1.634 |
113.1
0.65
|
5.
|
Kovács Gábor Tamás #2508 Ford Puma Rally1 HYBRID (2023)
|
Média![]() |
5:50.230 | +13.587 +6.550 |
111.0
1.26
|
6.
|
Gál Péter #126 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2024)
|
Média![]() |
5:51.968 | +15.325 +1.738 |
110.5
1.42
|
7.
|
Strasser Gábor #48 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2024)
|
Média![]() |
5:52.502 | +15.859 +0.534 |
110.3
1.47
|
8.
|
Dudás Endre #101 Hyundai i20 N Rally1 HYBRID (2023)
|
Média![]() |
6:03.471 | +26.828 +10.969 |
107.0
2.48
|
Rallylive.hu - Média - Gy2 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Csikó Milán
#3010 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2024)
|
Média![]() |
8:38.918
|
109.6
|
|
2.
|
Misik Attila
#19 Hyundai i20 N Rally1 HYBRID (2023)
|
Média![]() |
8:46.827
|
+7.909 +7.909 |
108.0
0.50
|
3.
4.
|
Godány Attila
#238 Hyundai i20 N Rally1 HYBRID (2024)
|
Média![]() |
8:54.054
|
+15.136 +7.227 |
106.5
0.96
|
4.
3.
|
Tűzkő Márk Gergő
#61 Hyundai i20 N Rally1 HYBRID (2024)
|
Média![]() |
8:54.181
|
+15.263 +0.127 |
106.5
0.97
|
5.
7.
|
Kovács Gábor Tamás
#2508 Ford Puma Rally1 HYBRID (2023)
|
Média![]() |
9:05.357
|
+26.439 +11.176 |
104.3
1.67
|
6.
5.
|
Gál Péter
#126 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2024)
|
Média![]() |
9:06.129
|
+27.211 +0.772 |
104.2
1.72
|
7.
6.
|
Dudás Endre
#101 Hyundai i20 N Rally1 HYBRID (2023)
|
Média![]() |
9:18.358
|
+39.440 +12.229 |
101.9
2.50
|
8.
|
Strasser Gábor
#48 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2024)
|
Média![]() |
9:33.048
16.000
|
+54.130 +14.690 |
99.3
3.43
|