(Gy2) Stor-jangen Sprint Reverse /1 6.69 km, Rajt: 2020. december 19. 11:00
Rallylive.hu - billentyűzet - Gy2 - szakasz eredmény
# versenyző
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Skrobák István PC_ bil
#2007 Lancia Delta HF Integrale
Navigátor
3:39.841
109.6
2.
Király Gábor PC_ bil
#343 Lancia Delta HF Integrale
Rallyongó
3:40.807
+0.966
+0.966
109.1
0.14
3.
Szabó Pilu PC_ bil
#2201 Lancia Delta HF Integrale
Rallyongó
3:42.441
+2.600
+1.634
108.3
0.39
4.
Zsólyomi Samu PC_ bil
#6025 Ford Escort RS Cosworth
Rallyongó
3:47.590
+7.749
+5.149
105.8
1.16
5.
Nagy Márton PC_ bil
#1184 Lancia Delta HF Integrale
Rallyongó
3:49.140
+9.299
+1.550
105.1
1.39
6.
Kollár Gergő PC_ bil
#222 SUBARU Legacy RS
Média
3:49.490
+9.649
+0.350
104.9
1.44
7.
Dudás Endre PC_ bil
#69 Lancia Delta HF Integrale
Média
3:50.090
+10.249
+0.600
104.7
1.53
8.
Berecz Sándor PC_ bil
#1328 Lancia Delta HF Integrale
Amatőr pilóta
3:51.240
+11.399
+1.150
104.2
1.70
9.
Sztarenki Miklós PC_ bil
#3018 Lancia Delta HF Integrale
Média
3:53.490
+13.649
+2.250
103.1
2.04
10.
Gyenei Sándor PC_ bil
#232 Mitsubishi Lancer Evolution VI
Rallyongó
4:01.590
+21.749
+8.100
99.7
3.25
11.
Pakker Zoltán PC_ bil
#80 Lancia Delta HF Integrale
Amatőr pilóta
4:03.273
+23.432
+1.683
99.0
3.50
12.
Kocsis Attila PC_ bil
#1620 Mitsubishi Lancer Evolution VI
Rallyongó
4:05.090
+25.249
+1.817
98.3
3.77
13.
Ágoston Ádám PC_ bil
#577 Ford Escort RS Cosworth
Rally2-R3 pilóta
4:05.690
+25.849
+0.600
98.0
3.86
14.
Móni István PC_ bil
#53 Ford Escort RS Cosworth
Média
4:20.906
+41.065
+15.216
92.3
6.14
15.
Ványolos Gábor PC_ bil
#7022 Lancia Delta HF Integrale
Amatőr pilóta
4:38.955
+59.114
+18.049
86.3
8.84
16.
Varga Zsombor PC_ bil
#1006 Lancia Delta HF Integrale
Rallyongó
15:00.000
+11:20.159
+10:21.045
26.8
101.67
=
Tani Péter PC_ bil
#182 Ford Escort RS Cosworth
Rallyongó
15:00.000
+11:20.159
26.8
101.67
Rallylive.hu - billentyűzet - Gy2 - összetett eredmény
# versenyző
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
2.
Szabó Pilu PC_ bil
#2201 Lancia Delta HF Integrale
Rallyongó
6:05.901
116.9
2.
5.
Skrobák István PC_ bil
#2007 Lancia Delta HF Integrale
Navigátor
6:12.668
+6.767
+6.767
114.8
0.57
3.
Zsólyomi Samu PC_ bil
#6025 Ford Escort RS Cosworth
Rallyongó
6:17.667
+11.766
+4.999
113.2
0.99
4.
10.
Király Gábor PC_ bil
#343 Lancia Delta HF Integrale
Rallyongó
6:23.317
+17.416
+5.650
111.6
1.47
5.
4.
Berecz Sándor PC_ bil
#1328 Lancia Delta HF Integrale
Amatőr pilóta
6:23.883
+17.982
+0.566
111.4
1.51
6.
7.
Kollár Gergő PC_ bil
#222 SUBARU Legacy RS
Média
6:27.667
+21.766
+3.784
110.3
1.83
7.
8.
Dudás Endre PC_ bil
#69 Lancia Delta HF Integrale
Média
6:29.200
+23.299
+1.533
109.9
1.96
8.
9.
Sztarenki Miklós PC_ bil
#3018 Lancia Delta HF Integrale
Média
6:32.716
+26.815
+3.516
108.9
2.26
9.
12.
Nagy Márton PC_ bil
#1184 Lancia Delta HF Integrale
Rallyongó
6:38.700
+32.799
+5.984
107.3
2.76
10.
6.
Pakker Zoltán PC_ bil
#80 Lancia Delta HF Integrale
Amatőr pilóta
6:41.016
+35.115
+2.316
106.6
2.96
11.
13.
Kocsis Attila PC_ bil
#1620 Mitsubishi Lancer Evolution VI
Rallyongó
6:59.966
+54.065
+18.950
101.8
4.55
12.
14.
Gyenei Sándor PC_ bil
#232 Mitsubishi Lancer Evolution VI
Rallyongó
7:01.516
+55.615
+1.550
101.5
4.68
13.
16.
Ágoston Ádám PC_ bil
#577 Ford Escort RS Cosworth
Rally2-R3 pilóta
7:11.732
+1:05.831
+10.216
99.1
5.54
14.
15.
Móni István PC_ bil
#53 Ford Escort RS Cosworth
Média
7:23.199
+1:17.298
+11.467
96.5
6.51
15.
17.
Ványolos Gábor PC_ bil
#7022 Lancia Delta HF Integrale
Amatőr pilóta
7:52.980
+1:47.079
+29.781
90.4
9.01
16.
1.
Varga Zsombor PC_ bil
#1006 Lancia Delta HF Integrale
Rallyongó
17:15.144
+11:09.243
+9:22.164
41.3
56.33
17.
18.
Tani Péter PC_ bil
#182 Ford Escort RS Cosworth
Rallyongó
18:24.042
+12:18.141
+1:08.898
38.7
62.13
Információ (3)
Gy2 21:49
#69Dudás Endre PC_ bil  : Azt hittem rally, erre kiderül, hogy félcsőben sielünk... Swaney Elizabeth volt a tanárom ebben... mondjuk ő sem volt valami sikeres...
Gy2 14:16
#2007Skrobák István PC_ bil  : Érdemes volt annyit foglalkozni a beállításokkal! Ezt nagyon elkaptuk, de nem lazíthatunk!
Gy2 14:15
#343Király Gábor PC_ bil  : Igyekeztünk a 4 keréken maradni az előző kaland után, így ez tulajdonképpen jól sikerült.