Információ(258)
Gy9 16:59 | #60Lázár Ferenc : Beugrottunk a rajtba, ez megis pecsételte a szakaszt. Innentől már csak az volt a cél hogy a nézőknek autózzunk, és célba érjünk. Sikerült. Köszi a szervezést. Ezzel az autóval életünk első és utolsó versenye volt :) Jó pihit mindenkinek. |
Gy9 16:59 | #331Angyal Gábor : Végre vége! Volt egy két jó húzásom, de a legjobb az lesz mikor lehúzom a versenyoverált. Nem találtuk magunk egész verseny alatt, de a csapattársaim sem. Majd legközelebb jobb lesz remélem |
Gy9 16:58 | #342Hoffer Zsolt : Próbáltam nagyon tudatosan és pontosan menni, de nem nagyon sikerült. Hihetetlenül jó volt itt versenyezni! Gratulálok mindenkinek, aki rajthoz állt! |
Gy9 16:58 | #1457Perzsa Gábor : Írásban gyors vagyok, ezért köszönöm! Brutál jókat írtok! 1-9. gyors lassulás. A 7. gyorson már árultam a szettet is! Kocsi ingyen vihető! Szerintem " elgumiztuk"! |
Gy9 16:58 | #838Skrobák István : Csapatutasításnak megfelelően elspóroltuk, hogy biztosan célbaérjünk! Sérült futóművel, nagyon tré pályaminőség mellet semmi értelme nem lett volna kockáztatni! Azért így is útban volt egy farakás! A defektördög ma másokkal volt elfoglalva! Végülis jó buli volt, köszönet a szervezésért és a lebonyolításért! Gratulálunk Mindenkinek! |
Gy9 16:57 | #284Szebenszki Gergő : Beértünk. A 3. kör nagyon tetszett, magamhoz képest próbáltam sietni. Meg is lett az eredménye. Köszönöm az autót a csapatnak, a szervezőknek pedig a szervezést. Nagyon jó pályákon ment a verseny |
Gy9 16:57 | #1576Istvanovszki Dániel : Az első szakaszokon "letapogattam" a pályát, meg is néztem az árkot közelről, ezt leszámítva, első versenyemnek nem volt rossz. Az autóra próbáltam vigyázni, azért az utolsó szakaszon kevéssel a vége előtt egy nagyobb kődarab megborított. Köszönöm a felvételt, a lehetőséget, jövök legközelebb is! |
Gy9 16:56 | #7Biró-Ambrus Roland : Őszintén szólva rég volt ilyen pocsék versenyem. 1x borultam és 2x ugyan ott elkaptam egy sziklát és forogtunk miatta. Egész héten próbáltuk a setupokat, de nem kaptunk egy olyant, ami jó lett volna. Most a lényeg csak annyi, volt hogy be tudjuk fejezni. Elég spórolósan mentünk. |
Gy9 16:56 | #858Szilvási Patrick : A padlós részen rosszul bukkantunk, árok lett. Összességében felemásan csomagolunk, be lehet érni a kevés teszttel, ki lehetett volna küszöbölni a hibákat, de ez van. |
Gy9 16:55 | #139Dudás Máté : Csoda hogy egyáltalán célba értünk. Próbáltam élvezni de ezt most nem lehetett... |
Gy9 16:55 | #669Varga Martin : Csodálkoztam volna, ha ennyi hiba után elmarad a defekt. Hát a végére ideért ő is! Örülünk még így utoljára. Botrányos versenyem volt ez! |
Gy9 16:54 | #1285Faragó Gábor : Újra a célban! Ennél több nem is kell! Köszi DuEn és Pannuska Dávid a szervezést! |
Gy9 16:53 | #61Ivony Bálint : Azon kívül, hogy mentettem egy olyat ami tetszett, szar volt az egész. De legalább célban vagyunk. |
Gy9 16:53 | #32Háklár Marcell : Nagyon jó versenyt futottunk az utolsó szakaszig ismét. A gyors felénél leestünk az útról és 3 defekttel fejeztük be a versenyt, de most legalább megláttuk a célt. |
Gy9 16:50 | #1397Mikula Attila : A célbaérésre koncentráltunk. Végül is befejeztük. Montén ez nem sikerült |
Gy8 16:50 | #60Lázár Ferenc : Hányinger volt ez a gyors. 7 másodperc előnyünk maradt a kategóriában.. és megint nincs turbónyomás. |
Gy8 16:49 | #331Angyal Gábor : Láttam a csapattársaim javát a pálya szélén csápolni. Ez annyira megzavart hogy fogtam is egy fát a következő kanyarban. |
Gy8 16:48 | #838Skrobák István : Sikerült megint esni egy akkorát, mint az ólajtó! Csúnyán megsérült a futómű de megint defekt nélkül jöttünk ki belőle! Viszont hívott a szervízparkból Gábor Várfalvi, hogy Márton Nagy és Gábor Király sajnos kiesett, Zsombor Varga pedig túlzásba vitte a whiskey szenvedélyt, így inkább elment korcsolyázni! (Állítólag Szabó Pilutól kapott 5 üveggel, hogy ne induljon!) Summa summarum: cél a CÉL! |
Gy8 16:48 | #284Szebenszki Gergő : Úgy érzem magamhoz képest a 3. kör eddig nagyon jó. 2 mp-re vagyok a csapattársamtól Táborszki Tamástól. Utolsón megprópálom megfogni |
Gy8 16:48 | #858Szilvási Patrick : Volt egy szánkózás a szakasz elején, de nem buktunk sokat. A várvavárt Power Stage következik. |
Gy8 16:47 | #139Dudás Máté : Már én is csak röhögni tudok magamon |
Gy8 16:47 | #669Varga Martin : Forogtunk kettőt. Jól leharcoltuk már a pályákat is. |
Gy8 16:47 | #61Ivony Bálint : Úgy tűnik egy olyan gyors sem lehet ahol nem forgok meg vagy nem csinálok valami amatőr hibát. |
Gy7 16:43 | #101Dudás Endre : Én azt hittem, hogy már mindenki műfenyőt használ... De aki nem, azt szeretettel várjuk a stopban! Facsemetéből volt bőven... Hoztunk párat... |
Gy7 16:43 | #60Lázár Ferenc : Jó volt a tempónk végre.. Van egy kis előnyünk csak bekell osztani a végéig. Megpróbáljuk, de félek a következő gyorstól, szerintem brutálisan szétlett járva. |
Gy7 16:43 | #331Angyal Gábor : Jobb időt mentem mint eddig, de ha most kezdődne a verseny jobban örülnék. |
Gy7 16:42 | #838Skrobák István : Nem mondom, hogy hibátlan volt, de jó! Hatalmas köszönet a szerelőimnek, hogy a vashulladákből hibátlan autót tudtak faragni! Valahogy meg kellene csípni a dobogót a zongoristáknál... |
Gy7 16:42 | #1431Gombás Gergő : Ez után a szakasz után mindig eszembe jut a Blöff idevágó passzusa, mikor Avi kuzin megérkezik a reptérre. -Van valami bevallanivalója? -Igen! kerülje Angliát... Na ez Skóciára is igaz. |
Gy7 16:41 | #858Szilvási Patrick : Szakasz végén volt egy jó hosszú kétkerekezés a padlós rész végén, meg egy tolatás, de ahhoz képest nem buktunk sokat szerintem. |
Gy7 16:41 | #139Dudás Máté : Végre sikerült úgy menni, ahogy szeretnék... erre a végén megint jött a farakás |
Gy7 16:40 | #669Varga Martin : Ez a gyors egyszer sem adta ki, itt kaptuk az eddigi hatrányunk 70 százalékat tuti! |
Gy7 16:40 | #61Ivony Bálint : Ez az egész szar volt. Forogtam, fejtető, autó darabokban. |
Gy7 16:39 | #1397Mikula Attila : A rajt pillanatában meg még utánna elhittem, hogy ezen a gyorson minden is sikerül. Azután jött a fekete leves. Hiba hiba, fát fogtunk. Szerencsére tudtunk tovább menni, de sokkal szerényebb tempóban |
Gy6 15:45 | #101Dudás Endre : Próbáltam biztonságosan és gyorsan menni... egyik sem sikerült... |
Gy6 15:45 | #60Lázár Ferenc : Állítottunk az autó végáttételén, jobb lenne, de megint erőtlen a motor... alig várjuk hogy vége legyen. |
Gy6 15:44 | #62Dominik Autengruber : Egy jó szakasz után jött egy olyan, ahol három defektet kaptam... ez nem az én versenyem |
Gy6 15:44 | #331Angyal Gábor : Alakul. De csak mert kipotyogtak előlünk. Most már néhol el is vállaltam egy két kanyart. |
Gy6 15:44 | #1431Gombás Gergő : Ez a gyors kimondottan tetszett, talán azért mert picit szélesebb. Próbáltam azt képzelni hogy egy a Szombathely Rally : ) |
Gy6 15:43 | #838Skrobák István : Egy csimbókra tört autóval parádés teljesítmény! Közben Mills mester megtanulta a Miatyánkot! ....visszafelé is! |
Gy6 15:43 | #858Szilvási Patrick : Elégedett vagyok, nagyobb hiba nélkül túl vagyunk a 2. körön, remélhetőleg az utolsó is így alakul, és lesz egy normális helyezés a végén. |
Gy6 15:43 | #139Dudás Máté : Nem tudok hiba nélkül végigmenni |
Gy6 15:43 | #669Varga Martin : Jól kezdtünk, de nem sikerült hiba nélkül! Úgy tűnik ez egy ilyen nap... |
Gy6 15:42 | #61Ivony Bálint : Jó volt egy részt kivéve, ahol forogtunk egyet, de azon kívül nem éreztem rossznak. |
Gy5 15:09 | #101Dudás Endre : Nem elég, hogy csúszik, még esik is... Amikor gyökkettővel csúszol tetőn a fák között és várod, hogy a maszkos nézők visszaborítsanak, akkor van idő elgondolkodni azon, hogy ki az az agyament, aki ilyen futamokat kitalál... Dááááviiiid! :) |
Gy5 15:09 | #60Lázár Ferenc : Pocsék a pálya minősége. Nem lehet ilyen körülmények között versenyezni, életveszélyes. |
Gy5 15:09 | #331Angyal Gábor : Hiba nélkül lejöttünk, de nem mosolygunk. |
Gy5 15:08 | #838Skrobák István : Erre a gyorsra készültünk a legjobban! Erre a híd utáni 3-ik jobbosban "gyökkettővel" lecsúsztunk az útról. Utána padlógázon pingpongoztunk a fák között. Szerencsére megúsztuk defekt nélkül! Végül a skót zászlós visszafordítóban tövön megakadtunk egy eredeti made in scotland zártszelvényből készült karácsonyfa maradékban! Na ehhez képest ragyogó időt mentünk! Innentől győzelem vagy halál! |
Gy5 15:08 | #858Szilvási Patrick : Megjött a skót időjárás, körülményekhez képest lehetett volna jobb is, de tiszta volt. |
Gy5 15:07 | #139Dudás Máté : Benny Hill Show amit művelünk. A szűk részen az elején a kocsiban hallom, ahogy röhögnek rajtunk. |
Gy5 15:07 | #669Varga Martin : Szódával elment, nem az én versenyem az biztos. |
Gy5 15:07 | #144Gembiczki Dániel : Volt benne bőven, hibát hibára halmoztam, következőn megpróbálok javitani, illetve a kocsi beállításon is finomítani kell. |
Gy5 15:07 | #61Ivony Bálint : Volt egy pár kanyar amit nagyon elmértem, tolatni is kellett, de nagyobb kár nincs. |
Gy5 15:06 | #412Nagy Márton : Hiba hiba hátán megforgás tolatás borulás lecsúszás meg ilyenek. Dühös vagyok... |
Gy4 15:03 | #101Dudás Endre : Lehet, hogy érdemes lett volna tesztelni ezt a nagy tepsit esős körülmények között is... Legalábbis az első farakás tetején libikókázva ez jutott eszembe... másra nem emlékszem, küzdöttem végig... |
Gy4 15:03 | #60Lázár Ferenc : Hiányzott az eső, siklottunk az úton mintha szaron csúsznánk :) Párásodik a szélvédő, nem lesz a kedvencünk ez az autó. |
Gy4 15:01 | #331Angyal Gábor : Valamivel jobb volt. Most nem hibáztam legalább. Az idő pocsék. |
Gy4 15:01 | #1431Gombás Gergő : Értem már, hogy Bútor Robi miért nem szerette a Mitsubishit... |
Gy4 15:01 | #858Szilvási Patrick : Első kanyarban majdnem volt egy tető, azon kívül tiszta volt, elégedett vagyok ezzel a szakasszal. |
Gy4 15:01 | #139Dudás Máté : Az első kanyarban felborultunk, jött is a büntetés. Szokni kell meg ezt a taknyos pályát |
Gy4 15:00 | #669Varga Martin : Rengeteg hibával megyünk, így nem lehet versenyezni! |
Gy4 15:00 | #61Ivony Bálint : Nagyon félős, de inkább így érjünk be mint sehogy. |
Gy4 14:59 | #412Nagy Márton : Nagyon gyorsak a srácok. Nem tudunk mit csinálni. |
Gy3 14:56 | #101Dudás Endre : A kishíd előtt annyira izgultam, hogy ne csússzak le kívülre, hogy hamar behúztam és emiatt kerültem le a töltésről... Nagyon sok benne maradt, még magamhoz képest is |
Gy3 14:56 | #60Lázár Ferenc : Nincs végsebességünk nagyon sokat kapunk a pálya közepén ahol 5. telin kellene lobogni. Nincs turbónyomásunk se, ez valószínűleg az előző gyors következménye... |
Gy3 14:56 | #331Angyal Gábor : Túlcsúsztam egy féktávon. Még tolatni is kellett. Ez nem a mi versenyünk. Hátha az eső hoz valami jót. |
Gy3 14:56 | #284Szebenszki Gergő : Görcsösen mentem, nem akartam hibázni. Persze, hogy hiba lett a vége. Kocsi egyben, pálya felírva, következő kör talán jobb lesz |
Gy3 14:55 | #858Szilvási Patrick : Ismét két kisebb hiba, kb. perc feletti már a hátrány. Remélhetőleg a következő két körre sikerül javítani a formán. |
Gy3 14:55 | #139Dudás Máté : Szerintem egyetlen egy féktávot nem sikerült eltalálni. |
Gy3 14:55 | #669Varga Martin : Az első balosba kicsit túlcsúsztunk amúgy ez jobb volt, mint eddig. |
Gy3 14:54 | #61Ivony Bálint : Ez már jobb volt. |
Gy2 14:53 | #101Dudás Endre : Ebbe nekem sokkal több nincsen... maximum fél perc... :) |
Gy2 14:53 | #60Lázár Ferenc : Tempós részen leúszott. leszakadt a nyitott rendszer. Szerintem sérült más is az autón elég erőtlen. Következőn kiderül. |
Gy2 14:52 | #331Angyal Gábor : A gyors elején volt egy kis rumli, majdnem pakoltunk egy kis fát az autóba, de megúsztuk. |
Gy2 14:52 | #284Szebenszki Gergő : Első gyorson megforogtunk, most lecsúsztunk az útról. Maradt benne rendesen. Remélem a következő szakasz nyugisabb lesz |
Gy2 14:52 | #858Szilvási Patrick : Szakasz elején büntetéssel együtt elment egy legalább 20-as, azon kivül okés. |
Gy2 14:51 | #139Dudás Máté : A turbo kilehelte a lelkét, pedig ezen a gyorson elkelt volna az erő |
Gy2 14:51 | #669Varga Martin : Ez sem volt jobb... 1perc már a hátrányunk, sietnünk nem kell. |
Gy2 14:51 | #61Ivony Bálint : Megyünk árkon-bokron át. |
Gy2 14:50 | #1421Varga Bence : Óvatosan jöttünk, mert elfelejtettem plusz egy pót kereket betenni és nem akartam a kocsiban kárt tenni. Egyébként minden rendben, megyünk tovább! |
Gy1 14:49 | #101Dudás Endre : Az első tesztek után már elkezdtem összecsomagolni, hiszen a szakasz második felére már legjobb esetben is defekttel érkeztem... ahhoz képest élesben jó volt... jó lassú... |
Gy1 14:48 | #60Lázár Ferenc : Úgy volt nem indulunk de csak lett autónk, úgyhogy itt vagyunk, megpróbáljuk.. Ez a nagy tepsi nem fekszik nekünk. Volt kettő forgásunk. |
Gy1 14:47 | #62Dominik Autengruber : 3km után defekt, így a csata már az elején véget ért, megpróbálok tovább összpontosítani és beszerezni néhány értékes pontot a kupasorozatba. |
Gy1 14:47 | #284Szebenszki Gergő : Izgatottan vártuk a rajtot. Új a csapat, ismeretlen az autó, nem tudtunk tesztelni sem. Majd verseny közben felírjuk a pályákat. Remélem nem lesz TK egyik szakaszon sem. |
Gy1 14:46 | #331Angyal Gábor : Kicsit bátortalanul jöttünk. Teszteltünk verseny előtt, de a pályaismereten kívül sokkal nem lettünk okosabbak. |
Gy1 14:46 | #858Szilvási Patrick : Téli szünet után visszatértünk, egyenlőre nem vagyunk annyira magabiztosak, volt egy duplatető, de csak a motorháztetőnek lett baja. |
Gy1 14:46 | #139Dudás Máté : kilométerből kb. 6,5-et defekttel jöttünk... |
Gy1 14:46 | #669Varga Martin : Mocskos sz@r volt! Kb 20al meg tetőn is voltunk... |
Gy1 14:46 | #61Ivony Bálint : Eddig nagyon félős... |
Gy1 14:45 | #1421Varga Bence : ziasztok. Már az első kilométeren le defekteltünk. De ez sem tántorít el, megyünk tovább és meglátjuk mi lesz. |
Gy5 11:58 | #1556Kanyuk Bálint : Ki nyírt minket az eső. |
Gy5 11:57 | #71Király Gábor : Jobb hátsó defekttel indultunk neki a gyorsnak, és időközben összeszedtünk a második szektorban egy jobb első defektet is. Mivel az autó szó szerint irányithatatlanná vált, és még egy gyors lenne vissza a szervizig, igy inkább leparkoltunk, kitettük az ok táblát, és nézzük a többieket... |
Gy4 11:57 | #71Király Gábor : Hát az eső nagyon hiányzott... annál jobban már csak defekt a vége előtt pár kanyarral. lejöttünk vele, de a probléma az, hogy kilopták a pótkereket, mert nem találjuk |
Gy3 11:56 | #71Király Gábor : Hát ez bűn rossz lett, jártunk mindenhol, még tetőn is. |
Gy2 11:56 | #412Nagy Márton : Vége jobb 3-at elkéstem, amúgy nem volt vészes, de még mindig buzizunk... |
Gy2 11:55 | #71Király Gábor : Egyszer lelógtunk az árokba és bár fel nem borultunk, de kicsit odavertük a hátulját, defektet nem kaptunk szerencsére |
Gy1 11:55 | #71Király Gábor : Álmos kezdés, kis kaland, nézzük a következőt |
Gy9 01:26 | #1110Soós Attila : Az előző gyorson nagyon sokat voltunk árokban, így most hiába siettünk, nem tudtam elkapni Lovay Miklós-t, pedig nagyon akartam, és pont ezt volt a baj. |
Gy9 01:26 | #661Hugyecz Attila : Első versenyem ezzel az autóval, első versenyem ebben a kategóriában. Egyáltalán meg sem fordult a fejemben, hogy értékelhetően fogom teljesíteni ezt a versenyt! Gratulálok minden célba érkezőnek, különösen a Senior kategória versenyzőinek! |
Gy9 01:25 | #1515Nagy Balázs : Kedves Endre Dudás! Köszönöm, hogy szervezed és azt is, hogy beszerveztél! Skóciában jártam, Mitsuval fát vágtam. Éppen ezért öregem, Betörött az üvegem. Minden gyorson borultam, Nem kellően gyorsultam. Gombóc lett a kocsi, Le se kell már mosni. |
Gy9 01:24 | #3Bartók Vince : Na, ennyire kell bebolondulni egy utolsó szakaszra. Olyan keresztbe mentünk, hogy úgy libegett ez a koporsó autó, mint ladik a vízen. Tele voltam hibákkal, sok olyan dolog történt, aminek nem kellett volna, de élveztük, ez most így sikerült! Köszi a versenyt és Dávid Porcs-nak üzenem, hogy a következő versenyen legyen már egy ezreddel lassabb |
Gy9 01:23 | #1221Molnár László : A stabilan, kockázat mentesen lehozott 3.szakasz köztük az utolsó gyors is segített abban, hogy kategóriában jelen pillanatban a dobogót elérjük, van mit fejlődni, de annak örülök, hogy a gyalázatos kezdés után össze tudtuk szedni magunkat és persze célba is értünk, ami nem sűrű. Köszönjük, hogy itt lehettünk, de az erdészetnél jelentettük a hanyag munkavégzést és a veszélyes fa tárolást |
Gy9 01:22 | #1430Mester László : Hibát hibára halmozva, de bent vagyunk a célban.... Elfelejtünk gumit cserélni... Olyan helyeken estem be, ahol nem is lehet... Első N-es versenyünkön absz. 81, senior 7. Köszi a szervezést és a versenyzőtársaknak a...... Köszi |
Gy9 01:22 | #1417Hoffmann Amand : Összességében jól teljesített a csapatunk, bár a teszteken azért jobbak voltunk. A végére szörnyű állapotban volt az út, kb a csapák vezettek minket. Szerencsére minden versenyzőnk beért, terminál nélkül. Jó verseny volt, köszönjük. |
Gy9 01:21 | #1173Farkas Norbert : A végére volt hűtés problémánk, meg motor problémánk is egy bukfenc miatt! A top100 nem sikerült, de így is nagyon élveztem! Köszi a szervezést megint! Még annyi, hogy nem csodálom, hogy Colin ekkora pilóta volt, ha itt nőtt fel! |
Gy9 01:21 | #78Nagyváradi Róbert : Átgurultam rajta, itt már a célbaérés is komoly eredmény, minden tiszteletem azoké, akik ezt végignyomták jobbkormányos autóval... |
Gy9 01:20 | #347Eke Dániel Zsolt : Valahogy sikerült! Célba értünk ez a lényeg. Köszönjük a szervezést! |
Gy9 01:20 | #8Fónagy Kristóf : Ez a verseny tükrözi azt hogy miért esek egyre jobban vissza a mezönyben és hogy miért voltam csak nyolcadik tavaly év végén... :D Összeszedetlen, pontatlan és lassú versenyzésnek köszönhetöen még a top 20ban sem leszek benne |
Gy9 01:19 | #1382Horváth Bence : Bitang csalódott vagyok... Végigértünk a rettegett 5.-en, 50-60. hely közt voltunk, amikor beütött a kommunikációs hiba. Sajnos a 6. gyors rajtja betöltött, de elindulni nem engedett. DNF. Az utolsó három gyorson idegből mentem, de maradt a 90-100 közti helyezés. Csókoltatom a Codemasters-t... |
Gy9 01:18 | #794Tellér Antal : Kemény meló volt! Megforogtunk az elején, de kárpótol, hogy célban vagyunk. Megmondon őszintén, a trèningeken nem gondoltam, hogy célban tudunk lenni, volt olyan kanyar hogy 10edszerre sem tudtunk befordulni! Köszönünk mindent a szervezőknek, gratula mindenkinek aki cèlba èr |
Gy9 01:17 | #437Strasser Gábor : Sikerült megforogni a k...a lassítós helyen...nagyon élveztük a skót pályákat és ezzel az autóval fantasztikus menni... reméljük többször lesz majd ez a kategória :) Meglátjuk mire volt ez elég... még vannak az Ufók is. Köszönjük a szervezést a Főnökségnek |
Gy8 01:17 | #1110Soós Attila : A nagy akarásnak árok takarítás lett a vége, csak az a baj hogy 5-6 helyen is. Nem való nekem ez a rohanás. |
Gy8 01:16 | #1556Kanyuk Bálint : Nehéz volt, de jól elszórakoztunk és azért probáltunk jól menni. |
Gy8 01:16 | #3Bartók Vince : Próbáltam nagyon gyorsan jönni, szerintem sikerült is, az idő nem érdekel, hazudik |
Gy8 01:16 | #1221Molnár László : Stabilan lejöttünk, megcsillant egy jó eredmény lehetősége az utolsó gyors előtt. Na ezért volt kár elbaszni az elejét. |
Gy8 01:15 | #78Nagyváradi Róbert : Ebben a sárban vezethetetlen a Subaru. A szűk részen, szerintem azon a 300 méteren kaptam kb. 20 mp-et. |
Gy8 01:15 | #794Tellér Antal : Már nem esik, de nagy a sár, volt kaland bőven, megyünk az utolsóra! |
Gy8 01:14 | #437Strasser Gábor : Annyira óvatosak voltunk a végén a tempós részen, hogy szinte megálltunk... gyerünk az utolsóra... Cél a Cél... |
Gy7 01:14 | #661Hugyecz Attila : Gyorsulni nem tudtam, megpróbálom most már vigyázósra venni a kategória miatt, mert ott jól állok! |
Gy7 01:14 | #1110Soós Attila : Nem fekszik nekem ez a poros téma, volt is pár partoldalon gazolás, de szerencsére nem lett nagy gond, csak a kormányközép ment el. |
Gy7 01:14 | #3Bartók Vince : Na hála az égnek most nem borultunk fel, csak nyomtunk egy k....a hosszú kétkereket, meg persze lecsúsztunk az árokba egy visszafordítóba. Kitolattunk, rendesen élveztem még a hibákat is! |
Gy7 01:13 | #1221Molnár László : Próbáltuk stabilan, hiba nélkül végigtolni, a kritikus részeken alá is váltottam, de legalább nem volt perec, hátha az utolsó szakaszon tudunk javulni. |
Gy7 01:13 | #794Tellér Antal : Sajnos annyira ki van járva a pàlya, hogy nagy küzdès volt hogy úton maradjunk, próbàlunk mindent beleadni! |
Gy7 01:12 | #437Strasser Gábor : Élvezzük nagyon ezeket a tempós pályákat... jó a hangulat... megyünk tovább... |
Gy6 01:11 | #1556Kanyuk Bálint : Nagyon sokszor beestünk az árokba, de azon kívül próbáltunk egy jobb helyezést is el érni. |
Gy6 01:11 | #1110Soós Attila : Valahogy a sár jobban fekszik, így a szárazon nem is találtuk a ritmust, és forogtunk is. |
Gy6 01:11 | #3Bartók Vince : Szerintem gyorsak vagyunk amúgy... Az időnk valamiért lassú az elejéhez képest. Gondoltuk, hogy gyorsabb az EVO, na de ennyivel? |
Gy6 00:56 | #342Hoffer Zsolt : Magabiztosan kezdtük a sáron, apró óvatoskodásokkal. Az 5.-n zöld szektorok után kis forgással is elment! A 6-on 5 telin árok, kijött, de nagy volt a lendületvesztés! |
Gy6 00:56 | #1221Molnár László : Végre egy újabb vállalható gyors, kár hogy 6-bol csak két ilyen tudtunk menni, ami nem sok mindenre elég... |
Gy6 00:56 | #1417Hoffmann Amand : Hát a kelleténél jobban csúszott a nedves murva, volt pár megforgás is, de a lényeg, hogy beértünk. |
Gy6 00:55 | #347Eke Dániel Zsolt : A szakasz végén sikerült egy egykerekűt varázsolni az autóból. Valószínű, hogy innentől az összes pótkerék a csomiba kerül. |
Gy6 00:55 | #794Tellér Antal : Természetesen megint tető, de hát ilyen ez a sport, megyünk a szervizbe, reméljük mindent meg tudnak csinálni a fiúk! |
Gy6 00:54 | #437Strasser Gábor : Az első visszafordítónál túlcsúsztunk az aggregátorig... ezért vagyunk amatőrök és hobbysták... |
Gy6 00:52 | #1318Pataky Péter : Ha lehet nevezni a legtöbb forgásra, akkor szóljatok! Szerencsére most is sikerult olyan helyen pörögni, ahol ott volt a Füredi stáb. De mentünk tovább egy bal első defekttel majd par km múlva jött egy jobb első és azt mondta az autó, hogy TD, pedig nem is dizel ... |
Gy5 00:51 | #661Hugyecz Attila : Csak sikerült beesni, vagy 20-al! Olyan mély volt az árok, hogy azt sem tudtam merre az arra! Nézők szedtek ki, amit ezúton is köszönök! Meg a szalámis szendvicset ecetes paprikával, amivel megvendégeltek az árok alján, amíg kiszedtek, volt idő piknikezni! |
Gy5 00:51 | #3Bartók Vince : Ilyenkor örülök, hogy "pápaszemes" vagyok, mert tudom arra fogni, hogy alig láttam az utat. Ezt a szakaszt megpróbáljuk letagadni |
Gy5 00:50 | #1221Molnár László : Na ,itt akartam összecsomagolni az eső és a sötét láttán, de a versenyszellem nem engedte, szerencsére valahol Stevie Wonder szólt, így eszünkbe jutott, hogy legalább fehér botot vigyünk... |
Gy5 00:50 | #78Nagyváradi Róbert : Ez így tragikus. Szerintem még percekig nem fogok pislogni, a szűk részt éppen hogy túléltem szó szerint. |
Gy5 00:50 | #347Eke Dániel Zsolt : Sikerült egy bal hátsó defektet szerezni az első pár kanyar után, de hál isten nem lett vészes a különbség. |
Gy5 00:49 | #1173Farkas Norbert : Volt egy megforgás, de nem törtük meg a kocsit! Izgalmas ez esőben! Remélem nem lesz etap! |
Gy5 00:49 | #8Fónagy Kristóf : Próbálunk sietni, de nem megy, úgy látszik kiöregedtem |
Gy5 00:49 | #794Tellér Antal : Sajnos elkezdett esni, óvatosan jöttünk próbálunk célbaérni! |
Gy5 00:48 | #1110Soós Attila : Nagyon csúszott, nagyon élvezte. 1-2 farakást megigazítottam, de szuperek ezek a gyorsok. |
Gy5 00:48 | #437Strasser Gábor : Jobban elvettük, mint az első körben... mert az előző gyorson szinte faltól falig mentünk. Az autó még mindig nagyon jó és egyben van... |
Gy5 00:46 | #1318Pataky Péter : Mivel az előző gyorson picit összekarcoltuk az autó elejét is. Csak jobb oldalon volt némi világításunk, ami nem nagyon segitett a napunkat. Tovább romlottak a dolgok |
Gy4 00:46 | #17Budai Csaba : Kiszálltunk az autóból. Megyünk haza |
Gy4 00:45 | #3Bartók Vince : Tök jól megcsinálták a kocsit, mindent sikerült kicserélni. Sajnos lassú az autó, nem volt motorikus hiba, amit kellett volna javítani. Amúgy a 2. kanyarban lekapott az autó hátulja az árokba, próbáltunk kijönni, de felborultunk. |
Gy4 00:45 | #1221Molnár László : Alapból a pályaismeretünk is gyér, de vizesen nulla, csak tapogatózunk. |
Gy4 00:44 | #1418Völfinger Péter : A pálya melletti zászló a fizika törvényeit semmibevéve kicsit megviccelt minket. Bár a helyi fenyőcsemetéket ismerve ez a jelenség nem meglepő. Kisebb szívrohammal túléltük az esetet és szépen lecsorogtunk a gyorson. |
Gy4 00:44 | #1173Farkas Norbert : A fiúk jó munkát végeztek a szervizben, picit csúszkáltunk, de jót jöttünk magunkhoz képest! |
Gy4 00:44 | #1110Soós Attila : Kedvelem a dzsuvát... Jó volt ez a gyors! |
Gy4 00:43 | #794Tellér Antal : A szervizben volt dolguk a srâcoknak, jaaa és lesz is! |
Gy4 00:43 | #437Strasser Gábor : Hát eljött a taknyos idő is... csúszkáltunk, mintha kotelezöen akarnák a nézők... nem nagy az öröm... |
Gy3 00:42 | #3Bartók Vince : Valahol a 3. fokozat helyett akkora 1-est raktam, leszakadt a nyakam... |
Gy3 00:42 | #2Kasza Kristóf : Első kör pipa, kocsi karcmentes, kár az első gyorsért, de van még idő gyorsulni! |
Gy3 00:41 | #1221Molnár László : Meglepő, hogy nem tetszett ez a gyors, mégis magunkhoz képest ez sikerült a legjobban |
Gy3 00:41 | #342Hoffer Zsolt : Izgultam, mint egy kisgyerek az ajándékának... Sok hibával, de az első három abszolválva! |
Gy3 00:41 | #1417Hoffmann Amand : Jó volt ez a 3 gyors, viszont esőt mondtak a továbbiakra, meglátjuk, hogyan sikerül. |
Gy3 00:40 | #8Fónagy Kristóf : Akartam menni egy jót, de úgy látszik a textúra erösebb volt |
Gy3 00:40 | #1173Farkas Norbert : Feljöttünk 7 pozíciót, megyünk a szervizbe szögelünk, aztán igyekszünk valahogy vissza a top. 100-ba! |
Gy3 00:40 | #1110Soós Attila : Kicsit romantikáztunk a kedvesemmel 3. gyors előtt. Azt gondolom jót tett... haha. |
Gy3 00:39 | #794Tellér Antal : Nagyon szeretjük ezt a pályát, de most az első gyors rész elött az egyik ugratón akkorát estünk mint a disznó! |
Gy3 00:38 | #437Strasser Gábor : Visszafelé jobban szeretjük ezt a szakaszt.. egy féktávon nekimentünk egy fának... bent maradt pár mp... |
Gy2 00:38 | #661Hugyecz Attila : Ezt a gyorsot nem szeretem! Itt nagyon sokat kaptam az elejétől |
Gy2 00:38 | #3Bartók Vince : Egész jó volt, de nem megy a kocsi, csoda, ha maradt benne ép alkatrész... Zavar a betört szélvédő, biztos sok helyen lassú vagyok. |
Gy2 00:38 | #2Kasza Kristóf : Na, ez egész vállalható lett, nem rossz az idő, a kocsi pedig egyben! |
Gy2 00:37 | #1221Molnár László : Még óvatosabban jöttünk, de most nagyobb kaland nélkül, de legalább lassan... |
Gy2 00:37 | #1173Farkas Norbert : 88-ról a 130.-ra! Volt itt minden... Be csúszás, defekt, tető! Megyünk tovább! |
Gy2 00:37 | #794Tellér Antal : Kezdünk belemelegedni, egész jót jöttünk, tetszik nagyon! |
Gy2 00:29 | #437Strasser Gábor : Ez a gyors oda vissza brutál fantasztikus...igaz túl óvatosan jöttünk le... |
Gy1 00:29 | #6Szőcs Attila : Úgy volt, hogy el sem indulok, nem éreztem jól magam egész hétvégén. Ahhoz képest egész jól kezdtem, nagy esést sikerült megúszni kisebb zúzódásokkal és egy defekttel. Pótkereket nem hoztunk. Minek? Legalább tankoltunk? |
Gy1 00:29 | #7Biró-Ambrus Roland : Úgy néz ki hogy, minden versenyen egyszer tetőre kell tenni a kocsit. |
Gy1 00:28 | #661Hugyecz Attila : Teljesen új nekem ez a nagy lavór Mitsu! A verseny előtt pár teszt kilométert sikerült vele menni. Úgy néz ki, hogy sikerült beállítani, elég jól mozog! |
Gy1 00:28 | #3Bartók Vince : íííííííííjjjjjjjhhhhhhh... Kocsinak van eleje????? ...... Akkor jó! Kb a 4. kanyarban szemből szétnyomtuk a farakást, defektet gyorsan próbáltuk cserélni, de nem sikerült. |
Gy1 00:28 | #2Kasza Kristóf : Jó estét mindenkinek! Elrajtoltunk aztán klasszikust idézve neki álltunk b*zizni! |
Gy1 00:27 | #412Nagy Márton : Bűnrosz volt. Elbuziztuk, le is csúsztunk, ráadásul mintha elment volna a hajtás ,dadogott a gép, bármi nagyobb ütközés nélkül. Ez így alakult. |
Gy1 00:27 | #1221Molnár László : Óvatosan kezdtünk,de hiába, két drága hiba is beesett sajnos. |
Gy1 00:27 | #1417Hoffmann Amand : A G@mMing20N€ csapat is megérkezett a helyszínre, lássuk, hogyan sikerül a verseny. |
Gy1 00:27 | #1173Farkas Norbert : Jó volt ez az első gyors, picit óvatosabban jöttünk, ismerkedtünk a pályával és az autóval is! Ha nem kapkodunk jó lessz ez! |
Gy1 00:26 | #794Tellér Antal : Rögtön a második kanyarban ahogy kell, beestünk, de megyünk tovább! |
Gy1 00:25 | #437Strasser Gábor : Sziasztok Nagyon óvatosan... bátortalanul kezdtünk... nem akarjuk összetörni ezt a szép autót:)... imádjuk ezeket a pályákat... |
Gy9 09:55 | #23Martinák Balázs : A végére sikerült megborítani az evolúcióst. A csapat egyben van, hajrá NAVIGÁTOROCK! Sok sikert mindenkinek... meg sok alkatrészt! |
Gy9 09:55 | #762Soós Szabi : Végre vége ! Zseniális verseny volt , élveztük, főleg az új kormánnyal ! Köszi DuEn |
Gy9 09:55 | #20Pannuska Dávid : Az egy versenyen történt borulások számát tuti megnyerjük, legalább ennyi öröm van |
Gy9 09:54 | #1568Csontos Szabolcs : Nem a kedvencünk az autó, az esős szakaszokkal meggyűlt a bajunk, hibáztunk jópárat, de próbálkozunk legközelebb is |
Gy8 09:54 | #23Martinák Balázs : Olyan rossz az út, hogy szinte már mindegy mit csinálok a kormánnyal. Várjuk már a végét. |
Gy8 09:53 | #20Pannuska Dávid : Itt már all-in |
Gy7 09:53 | #23Martinák Balázs : Sajnos elkaptunk egy fát, ami érezhetően átírta a futóműgeometria paramétereit... nem jó irányba. Nyomjuk, ahogy tudjuk, de az autó nem akarja. |
Gy7 09:52 | #20Pannuska Dávid : Mai nap az első értékelhető eredmény, bár az eleje még nem jött le. |
Gy6 09:51 | #23Martinák Balázs : Várjuk a szervizt. Jó lenne, ha teljesen egybe lenne az autó. Kicsit gyenguska. A középső tempós részen elmondtunk 2 miatyánkot, de azt leszámítva biztonságos volt. |
Gy6 09:51 | #762Soós Szabi : Jó a verseny ,imádjuk a rövid gyorsokat ! |
Gy6 09:51 | #20Pannuska Dávid : Már minden mindegy. megyünk, röhögünk, szórakozunk |
Gy5 09:50 | #23Martinák Balázs : Ez inkább halálfutam. Nem élvezzük egyetlen percét sem. Borzasztóan közel vannak a fák. Leragasztottam a mutatót szigszalaggal, h ne lássam mennyivel megyünk. |
Gy5 09:50 | #762Soós Szabi : A nedves talaj brutálisan csúszott, de megyünk ! |
Gy5 09:49 | #20Pannuska Dávid : Baj van az ablaktörlővel, az eső meg szakad, ez nem a mi napunk, de élvezzük |
Gy4 09:48 | #23Martinák Balázs : A szervizben szóltak, hogy nincs több pótalkatrész. Tönkrevágtunk mindent a teszten. Ennek tudatában vágtunk neki a gyorsaságinak. |
Gy4 09:33 | #20Pannuska Dávid : Ilyen nincs. összerakták a szervizben az autót és megint felborultunk. Nem hiszem el |
Gy3 09:32 | #1318Pataky Péter : Ez jó volt, segített, hogy az autó max sebessége 100 körül mozgott. De megyünk tovább és pakoljuk el a fákat az útból |
Gy3 09:31 | #17Budai Csaba : Mindenkepp padlón akartunk menni,,, na ez nem teljesen sikerült. Tiltást kaptam... Majd az esőbe elengedjük neki. |
Gy3 09:31 | #1361Magyary István : Eddig azt sem tudtam, hogy létezik Skócia, megérte a flat pack az árát. Első nap után vezetjük a kategóriát, kellemes meglepetés! Köszi a szervezőknek, hogy új dimenziókat nyitnak az öregeknek is |
Gy3 09:30 | #23Martinák Balázs : Azt hittük a bab is hús. Megpróbáltuk, nem sikerült. A jobb oldalával csokorba szedtünk érintővel vagy 20 fát, lecsúsztunk az útról. Az anyagi és az időbeni kár is jelentős. A szervizben elő kell venni a nagykalapácsot... |
Gy3 09:30 | #20Pannuska Dávid : Nem túl jó a futómű, esünk kelünk |
Gy2 09:29 | #1318Pataky Péter : Nem javult a helyzet. Az összes fának és kőnek nekimentünk, aminek lehetett. A pálya félénél a motor is már köhögött |
Gy2 09:28 | #23Martinák Balázs : Rögtön az szakasz elején felmásztunk 1 fára, ami éppen nem volt kivágva. Segítettünk a helyi TSZ munkatársainak...Megoldottuk magyarosan. A balos ajtón jön be huzat rendesen. |
Gy2 09:28 | #20Pannuska Dávid : Az előzőn dobtunk egy tetőt, az autó eléggé összetört, le kell menni a szervízig |
Gy1 09:27 | #1318Pataky Péter : Kár volt felkelni :) Volt egy akkora pörgesunk, hogy még most is számoljak, mennyit pörögtünk. Szerencsére ott voltak az operatőrök és meg lesz felvételen is |
Gy1 09:27 | #23Martinák Balázs : Megérkeztünk a helyszínre. A teszten kb 100 autót elfogyasztottunk, szóval nagy reményeket nem fűzünk a dologhoz. Kaland nélkül lejöttünk...óvatosan |
Gy1 09:26 | #20Pannuska Dávid : Első gyors, második kanyar, tető... röviden ennyi |
Gy9 21:51 | #39Bibók Roland : Az U45-öt most nem én nyerem, de sebaj. A Poweren a fiatalos hév miatt 206-tal, 5. telin beestem, kaptam megint egy defektet. Most kicseréltük, legalább gyakoroltuk a kerékcserét, bár biztos, hogy a bajnokságra választok egy új navigátort |
Gy9 21:50 | #1307Schreer Ákos : Az első gyorson leestem az útról, ezt fokoztam a második gyorson egy defektel. De az összes többi nagyon jó volt! Köszönöm!!! |
Gy9 21:50 | #368Kiskőrösi László : Újra a célban! Köszi ezt a versenyt is! |
Gy9 21:50 | #422Prezmeczky Zsolt : Tempósabb résznél megforogva elkaptunk egy fát a hatuljával ..majd később egy rönköt ahol defekt és a turbó is megadta magát...épp hogy célba értünk |
Gy9 21:50 | #1357Svehla Renátó : Sikeresen célba értünk, köszönjük DuEn. |
Gy9 21:49 | #1500Szabó Félix : Itt vagyunk a célban! Nagyon jól éreztük magunkat és köszönjük a szervezést! |
Gy8 21:49 | #39Bibók Roland : Beestünk a hidasnál kb 30-cal. Terminál. Már voltak itt beesve vagy hatan, így a darus adott családi kedvezményt. Ezekkel a skótokkal mégis lehet alkudni? :) 9.-en superrallyzni szeretnék, de nem tudom, lehet-e. |
Gy8 21:49 | #422Prezmeczky Zsolt : Több helyen elhagytuk a pályát és nehezen toltak vissza a nézők Innen is köszönjük nekik |
Gy8 21:48 | #1357Svehla Renátó : Rengeteg videós van kint, próbálunk keresztbe menni |
Gy7 21:48 | #39Bibók Roland : Utolsó kör. Csak a kategóriámat figyelem. A mi kategóriánkra mondják, hogy sármosak vagyunk... így kell mondani a vénülő férfiembert, ha nem akarod bántani :) Amúgy szar lett az idő, mert itt is betettük azt a nagy behemót seggét egy árokba |
Gy7 21:48 | #422Prezmeczky Zsolt : Ez jó volt, de a tempónk lehetne jobb is |
Gy7 21:47 | #1357Svehla Renátó : Nagyon ki volt járva, nem mi vezettük az autót, a nyomok vezettek minket... lassúak voltunk |
Gy7 21:47 | #1500Szabó Félix : Jó volt látni zöld szektoridőket. A szakaszon elveszített motorháztető és bal első sárvédő megtalálójának üzenjük, hogy tartsa meg nyugodtan és legyen egy szép emlék a számára. |
Gy6 21:46 | #39Bibók Roland : Fél szemmel a Honvéd-Budafok meccset néztem, az eredmény a félidőben 2:1, amúgy estünk egy méltatlanul nagyot. Szabadrúgást és defektet is kaptunk, de becsorogtunk. Innen már semmi nem számít.. |
Gy6 21:46 | #422Prezmeczky Zsolt : Defekt.... |
Gy6 21:46 | #1357Svehla Renátó : Ez nem adta ki most, pedig nagyon jól kezdtünk. A navigátorom azt mondta b*zi aki elveszi, meg is lett az eredménye.. pörgés, domboldal, stb |
Gy6 21:45 | #1500Szabó Félix : Újra itt, de most legalább defekt nélkül. |
Gy5 21:44 | #39Bibók Roland : Alkonyodik és esik, ami nem segít. A tegnapi csapatösszetartás fedőnéven tartott pálinkázás során abban maradtunk, hogy legközelebb nem keverjük, és csak a szilvát erőltetjük, attól nem lesz sok a savam. |
Gy5 21:44 | #166Karsai Zsolt : Ez a gyors érzésre nagyon lassú volt, de idő szerint számomra meglepően jó |
Gy5 21:44 | #422Prezmeczky Zsolt : Sok hiba, de haladunk |
Gy4 21:43 | #39Bibók Roland : Szervizben állítottunk a gátlókon, mert nagyon kemény volt és ugrott a CD minden bukkanónál. Amúgy nem értem, hogy lehet ennyi fát kivágni és itt hagyni az út mellett. Ezt nálunk már elvitték volna az official fakitermelők. |
Gy4 21:43 | #166Karsai Zsolt : Ésszel próbáltuk, nem jött össze |
Gy4 21:43 | #422Prezmeczky Zsolt : Defekt...utcsó mért szakasznál |
Gy4 21:42 | #1357Svehla Renátó : Azért a sárban a nézőket megriogattuk |
Gy3 21:42 | #39Bibók Roland : Na, ez a harmadik mindent visz, ezen áll a cerka. Akkor is vigyorgunk, ha esetleg beesünk. És persze, beesünk. Voltak bajok, de 200 felett a fák között... áhh, haver, ez egy álom. Kis Érdi még egy korábbi ERC-ről itt maradt, utolértük, megelőztük. |
Gy3 21:41 | #78Nagyváradi Róbert : Érdekes versenyezni azzal az autóval, amivel a bajnokságban a pályát járom, de nagyon jó, mert kézben van. Nyilván nem a Subaru a leggyorsabb, meg aztán el is buzizom, ezért viszonylag kevés dolog lesz rajta a szervizben. |
Gy3 21:41 | #1431Gombás Gergő : Azt hittem, hogy az első szakasz végi szervergond miatt vége a versenynek, de úgy tűnik mégis rendben van. Szerencsére. Jó volt az első kör. Most is, mint általában, úgy autóztam mint aki lopni megy : ) |
Gy3 21:41 | #166Karsai Zsolt : A kocsi romokban de legalább defekt nem volt ! Ja volt |
Gy3 21:40 | #422Prezmeczky Zsolt : Lecsúsztunk az útról, nehezen találtunk vissza |
Gy3 21:39 | #1382Horváth Bence : Ez az ötödik teligáz az erdő alján, beláthatatlan bukkanókkal majrés. Egészen egyben értük meg az első szervízparkot. Ha így megyünk végig, kedden mehet fel a micsu hahu-ra "praktikus szedán, megkímélt állapotban, korának megfelelő kisebb esztétikai hibákkal, nem dohányzó hölgy tulajdonostól " |
Gy2 21:39 | #39Bibók Roland : Sajnos időmérési gondok voltak, volt egy nagy szünet a második előtt. Állítólag, valaki akkorát esett a szakaszon, hogy kiütötte a Skót ELMŰ transzformátorházát. Nem volt áram, minden leált, de PornHub szerencsére volt. |
Gy2 20:53 | #166Karsai Zsolt : Hiba hiba pipa |
Gy2 20:53 | #422Prezmeczky Zsolt : Ez kicsivel jobb volt |
Gy2 20:53 | #1382Horváth Bence : Az ördögbe! Cefet rendetlenek ezek a skót favágók. Tuti nincs ISO9001 minősítésük, kivágják a fél erdőt, a fákat meg szanaszét hagyják. Volt egy kis árokjárásunk az erdő alján, szerencsére gyorsan sikerült kikecmeregni. |
Gy2 20:52 | #1110Soós Attila : A fák között teli gázon utazni annyira komfortos nekem, hogy az első visszafordítóban el is mentem egyenesen, ott is hagytunk egy 20-ast.. Etapon keresek egy formás bokrot és felpezsdítem a tápanyag bevitelét. |
Gy1 20:52 | #39Bibók Roland : Sziasztok, itt vagyunk, kaptunk egy szép EVO X-et, próbáljuk betörni. Lassan vissza kell rázódni, mert kezdődik a bajnokság, ahol minden híresztelés ellenére indulunk! Mókázni jöttünk, nem tréningeztük szét a pályát. |
Gy1 20:51 | #166Karsai Zsolt : Nekiestünk és estünk, majd nagyon mentünk, majd forogtunk, majd estünk, majd beértünk . Megyünk a másodikra |
Gy1 20:51 | #368Kiskőrösi László : Megindultunk, óvatosba megyünk, és a beérés a cél a táskáért való esélyért |
Gy1 20:51 | #422Prezmeczky Zsolt : Megyünk, ahogy tudunk |
Gy1 20:50 | #1382Horváth Bence : Némi edzés után nekivágtunk. Iszonyat para pályák, nagyjából bemagolva is nagyon kell vigyázni. Kocc nélkül sikerült lejönni az első gyorsról, de az óvatoskodás miatt kb 10 másodperc bentmaradt. Ez egy kisebb perec ideje, szóval lehet, kicsit bevállalósabban kell menni. |
Gy1 21:14 | #1110Soós Attila : Ismerkedünk a gyorsokkal, próbálok nem hibázni, kedvelem az ALS durrogását, így a sok gázelvétel miatt kellemes az utazásunk. |
Gy5 21:13 | #1500Szabó Félix : Gondolkodtam, hogy leadom a menetlevelet a szakasz céljában, de a csapat szeretné, ha mennénk még és célba érnénk. Megyünk tovább... |
Gy5 21:13 | #1357Svehla Renátó : Nagyon élvezzük, a teszten teljesen lemondtunk erről a versenyről. Eddig hiba nélkül jöttünk szinte |
Gy4 21:13 | #1500Szabó Félix : Feszegetjük a határainkat. Az autóba még nagyon sok van, a hiba még mindig inkább bennem van. |
Gy3 21:12 | #1500Szabó Félix : Sikerült szereznünk egy defektet, de közös döntés alapján felnin jöttünk végig. A kopott felnit szívesen odaadnánk valakinek. A felni átvehető nálunk a szervizparkban a verseny teljes időtartama alatt. |
Gy3 21:12 | #1357Svehla Renátó : Nagyon tetszett , de a végén felborultunk , talpra érkeztünk |
Gy2 21:12 | #1500Szabó Félix : Egyenlőre élvezzük a versenyt. Az időeredményeket nem nézzük, inkább gyűjtjük a kilométereket. |
Gy2 21:11 | #1357Svehla Renátó : Volt egy zöld szektorunk , nagy a boldogság |
Gy1 21:11 | #1500Szabó Félix : Számunkra új az autó és a helyszín is. Lesz ami lesz, reméljük, hogy célba érünk. Az út széli rönköket egy kicsit odébb rakhatnák mivel néhol beér az útra. |
Gy1 21:06 | #9Somogyi Máté : Defekt majd kiálltunk , sajnálom ez nem jött össze most |
Gy1 21:06 | #1357Svehla Renátó : A teszten a Mitsubishi motorsport csapatának az összes autóját TK-ra tettük , kaptunk még egy lehetőséget a csapatfőnöktől ès bérelt nekünk egy autót.... ezek a pályák számunkra horrorisztikusak... Megpróbálunk a nézőknek autózni, és célba érni |