Winkler Roland
#1012 Citroën C3 R5 - Team WLND
Rallyongó - PC - Kontroller 2020. április 18. (szombat)
Gyors | idő | km/h | Gyorsasági eredmény | Összetett helyezés | |||||
Absz. | Kat. | Absz. | Kat. | ||||||
Gy1 | 6.31 km | 3:09.946 | 119.6 | 231. | 114. | 231. | 114. | ||
23:06 Tisztes helytállás a cél, nagyobb hiba nélküli futás, inkább kicsit lassabban, de egyben. Leginkább azért, mert a pótkerék ott maradt a sátor alatt... | |||||||||
Gy2 | 10.81 km | 6:26.477 | 100.7 | 258. | 133. | 235. | 117. | ||
Gy3 | 11.67 km | 6:16.242 | 111.7 | 195. | 101. | 205. | 108. | ||
Gy4 | 5.85 km | 3:30.097 | 100.2 | 151. | 79. | 183. | 95. | ||
02:33 egész jól ment mind a 4 szakasz, majdnem hiba nélkül, de a kocsi egyben, egy kis mosás kellett neki a szervizparkban, de ennyi. jó tempós ez a szakasz, élvezetes volt. sajnos a hátrány nagy, de a helyezés az vállalható. | |||||||||
Gy5 | 6.31 km | 3:11.705 | 118.5 | 165. | 81. | 169. | 89. | ||
02:36 Szolid tempó, gumikimélés az esős szakaszokra, de rendben minden. nedves setupot választottam, biztosra akartam menni az esőben. | |||||||||
Gy6 | 10.81 km | 6:40.272 | 97.2 | 197. | 98. | 166. | 88. | ||
02:40 A zabszemet erősen szorítva próbáltam hiba nélkül lehozni, egy két kósza betontömböt épphogy kikerülve, de sikerült, bár arról nem volt szó h csúszni is fog... | |||||||||
Gy7 | 11.67 km | 6:28.486 | 108.1 | 124. | 63. | 150. | 82. | ||
07:37 Az ablaktörlö fáradhatatlan bámulása között sikerült egyben behozni a vízibiciklit, főleg defekt nélkül, ami külön öröm volt. | |||||||||
Gy8 | 5.85 km | 3:38.619 | 96.3 | 166. | 86. | 147. | 82. | ||
07:45 Kopott vizes gumin egy drfitfutamon éreztem magam, de legalább megúsztam szárazon... nem is vészes hátránnyal, kis pihi, holnap folyt köv. | |||||||||
Gy9 | 6.31 km | 3:11.771 | 118.5 | 190. | 106. | 142. | 81. | ||
Gy10 | 10.81 km | 6:35.010 | 98.5 | 264. | 150. | 149. | 82. | ||
Gy11 | 11.67 km | 6:17.019 | 111.4 | 174. | 98. | 145. | 81. | ||
Gy12 | 5.85 km | 3:30.703 | 100.0 | 144. | 83. | 143. | 80. | ||
Végeredmény: | 103.92 km | 58:56.347 | 105.8 | 143 |