(Gy1) Bózsva - Telkibánya /1 6 km, Rajt: 2019. július 14. 08:00
Rallylive.hu - RWD2 - Gy1 - szakasz eredmény
Rallylive.hu - RWD2 - Gy1 - összetett eredmény
Információ (18)
Gy1 08:30 | #24Béres László - Balogh Tamás : Kicsit csúszott, de megbirkóztunk vele, várjuk a következő gyorsokat |
Gy1 08:27 | #26Szendrei Péter - Szendrei Endre : Eléggé csúszott ahol vizes volt, de tetszett nagyon |
Gy1 08:26 | A stopban már elállt az eső |
Gy1 08:25 | #23Paczur Dominik - Varga Nikolett : Először vagyok északon, ismerkedünk, de nagyon jó a pálya. |
Gy1 08:25 | #22Csibrák Zoltán - Csibrák Csaba : Nagyon szappanos a vége, csúszik. |
Gy1 08:24 | #21Márton Ferenc - Csák Alex : Nagyon csúszkáltunk |
Gy1 08:23 | #20Nagy Viktor - Nagy Bettina : Átgumiztunk esőre, így a gyors elején csúszkáltunk, elmelegedett a gumi, de a vége jó volt |
Gy1 08:23 | #19Kalóczkai Szabolcs - Tiba Ádám : A vége vizes, kicsit tréfásabb, de át lehet jönni nyugodtan |
Gy1 08:22 | #18Kéméndi Tibor - Bodnár Attila : Kiállt a pályán |
Gy1 08:21 | #17Simon György - Simon Tímea : Izgalmas volt slick gumival menni |
Gy1 08:19 | #3Geiger Máté - Johann Uber : Izgulós volt, hogy esik az eső |
Gy1 08:16 | #10Hajdu Zoltán - Jozipovics Timea : Élveztük, a pálya eleje száraz, a felétől szakad az eső. |
Gy1 08:15 | #9Nagy Norbert - Karmanóczki Csaba : Szakad az eső, csúszik, nincs vizes gumink |
Gy1 08:14 | #8Dudás István Márton - Bűdi Norbert : Sima slick gumival vagyunk, rengeteget mentünk keresztbe |
Gy1 08:09 | #5Dénes Szabolcs - Varga Kata : Rendben volt. Kemény gumival jöttünk ki, mert nem volt más, így alig tudtam az úton tartani a kocsit. De az idő nem lett rossz |
Gy1 08:06 | #1Janovich Roland - Csáthy Miklós : A felétől elég vizes volt. Kétszer-háromszor majdnem becsúsztunk az árokba, izgalmas volt |
Gy1 07:57 | Az előfutók már a pályán vannak |
Gy1 07:57 | Esik az eső |
Büntetések (2)
Gyors |
versenyző - navigátor
#rajt.sz autó |
kat. | büntetés oka |
Gy1 | Geiger Máté - Johann Uber #3 Lada 2101 | 4 | 1:40.0 |
Gy1 | Béres László - Balogh Tamás #24 Lada 2107 | 4 | 40.0 |