| Gyors | 
            idő |  km/h  | 
            Gyorsasági eredmény | 
            Összetett helyezés | 
        
        
             | 
             | 
             | 
             | 
            Absz. | 
            Kat. | 
            Absz. | 
            Kat. | 
        
    | Gy1 |  |   | 18.78 km | 10:00.1  |  112.7 | 14. | 11. | 14. | 11. | 
| Gy2 |  |   | 10.9 km | 5:48.2  |  112.7 | 12. | 11. | 12. | 10. | 
 |    09:25 Kicsit félrenyúltunk ezzel a gumival, nem volt jó választás, mert nem úgy tudunk kigyorsítani kanyarok után, mint ahogy szeretnénk. Remélem, lesz ez jobb is.   | 
| Gy3 |  |   | 11.05 km | 6:06.2  |  108.6 | 18. | 14. | 13. | 10. | 
 |    10:13 Nem sikerült jól, hátul nagyon nem jó valami.   | 
| Gy4 |  |   | 18.78 km | 8:51.8  |  127.1 | 6. | 6. | 11. | 9. | 
 |    12:48 Minden rendben volt, a végén kicsit túlvállaltam magam, de a kocsi nagyon jó, a gumit is jól választottunk.   | 
| Gy5 |  |   | 10.9 km | 5:24.9  |  120.8 | 9. | 9. | 10. | 9. | 
 |    13:28 Lehetett volna kicsit gyorsabb, talán kicsit keményíteni kell a kocsin.  | 
| Gy6 |  |   | 11.05 km | 5:23.0  |  123.2 | 6. | 6. | 10. | 9. | 
 |    14:16 Jó volt, bár ezt a fehér aszfaltot még meg kell szokni.  | 
| Gy7 |  |   | 18.78 km | 8:45.7  |  128.6 | 8. | 8. | 9. | 9. | 
 |    16:52 Jól éreztük magunkat ezen a gyorson, próbálunk odafigyelni az átnyomós részekre. A kocsi nagyon-nagyon jó!  | 
| Gy8 |  |   | 10.9 km | 5:24.6  |  120.9 | 8. | 8. | 8. | 8. | 
 |    17:31 Jobban is sikerülhetett volna. Próbálkoztunk a féktávokat jobban teljesíteni.   | 
| Gy9 |  |   | 11.05 km | 5:24.8  |  122.5 | 7. | 7. | 8. | 8. | 
 |    18:20 Kalandosra sikerült a reggel, rossz gumit választottunk, aztán szép lassan felépítettük magunkat. Nagyon jól éreztük magunkat, rengeteget tanultunk - nagyon köszönjük a szerviznek és a családnak, hogy itt lehettünk ma.   | 
                
                | Végeredmény: | 
                 | 
                122.19 km | 
                1:01:09.3 | 
                 119.9 | 
                 | 
                 | 
                8 | 
                 |