Gyors |
idő | km/h |
Gyorsasági eredmény |
Összetett helyezés |
|
|
|
|
Absz. |
Kat. |
Absz. |
Kat. |
Gy1 | | | 11.2 km | 5:25.5 | 123.9 | 9. | 8. | 7. | 6. |
|  08:43 Ébresztőnek szerintem megfelelő volt, de remélem, még sikerül kicsit gyorsulni. |
Gy2 | | | 11.2 km | 5:21.1 | 125.6 | 8. | 8. | 8. | 8. |
|  09:31 Nagyon élveztem, és gyerekkorom ikonja ül mellettem, ami nagyon jó érzés. |
Gy3 | | | 19.25 km | 9:00.5 | 128.2 | 9. | 9. | 12. | 11. |
|  10:13 Kicsit túlhúztam magam és alig kaptam levegőt, majd próbáltam az ülésben picit izegni-mozogni. |
|
1.sz.vig.hat/lassító |
+30.0 |
|
Gy4 | | | 11.2 km | 5:22.6 | 125.0 | 8. | 8. | 11. | 10. |
|  12:52 Egyelőre minden oké, próbáltunk egy picit pontosabban jönni, majd meglátjuk. |
|
2.sz.vig.hat/lassító |
+10.0 |
|
Gy5 | | | 11.2 km | 5:20.8 | 125.7 | 8. | 8. | 10. | 10. |
|  13:40 Igazság szerint buták lennénk, ha nem az okosabbra hallgatnánk, így mi követjük azokat a beállításokat, amit kitalál nekünk, és egyre jobb. |
Gy6 | | | 19.25 km | 8:52.9 | 130.0 | 8. | 8. | 9. | 9. |
|  14:22 Az az igazság, hogy nagyon zavaró, hogy a padkavédelem néhány helyen nincs meg, vagy kijjebb van egy fél méterrel. |
Gy7 | | | 11.2 km | 5:43.6 | 117.3 | 7. | 7. | 8. | 8. |
|  17:00 Néhány helyen elégé csúszós, nem volt túl acélos, bár a szárazon voltak jó pillanatok. |
Gy8 | | | 11.2 km | 5:44.5 | 117.0 | 8. | 8. | 8. | 8. |
|  17:54 Próbáltunk megtalálni valamilyen optimális középutat, de nem éreztem annyira jónak ezt |
Gy9 | | | 19.25 km | 9:29.7 | 121.6 | 5. | 5. | 7. | 7. |
|  18:37 Kérdeztem Imit, hogy mi legyen a taktika, erre ő azt mondta, hogy ugyan mi lenne? Át kell menni! Úgyhogy próbáltam ehhez tartani magam. |
Büntetés: Végeredmény: |
|
124.95 km |
+40.0 1:01:01.2 |
124.2 |
|
|
7 |
|