|
 Gyarmati Ariel -  Kocsis György
-
#42 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
P14
 |
11:04.4
|
|
121.4
|
|
 Bacsa Tamás -  Hanyik Gergely
#41 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
P14
 |
11:07.9
|
+3.5 +3.5 |
120.7
0.16
|
|
 Molnár István -  Bárdos Péter
#45 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
P14
 |
11:14.4
|
+10.0 +6.5 |
119.6
0.45
|
|
 Szilágyi Patrik -  Späth Szabolcs
-
#50 BMW M3
|
P14
 |
11:39.6
|
+35.2 +25.2 |
115.3
1.57
|
|
 Tomáš Kukučka -  Peter Vejačka
-
#49 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
P14
 |
11:40.2
|
+35.8 +0.6 |
115.2
1.60
|
|
 Hevesi Norbert -  Ambrózy Tivadar
-
#59 BMW E36 M3
|
P14
 |
11:44.8
|
+40.4 +4.6 |
114.4
1.80
|
|
 Lángi Attila -  Veres Gábor
-
#52 BMW E86 Z4M
|
P14
 |
11:56.0
|
+51.6 +11.2 |
112.6
2.30
|
|
 Fenyvesi "Fenyő" Gábor -  Sztrakon Bence
#56 Volkswagen Golf IV Kit-Car
|
P13
 |
12:01.2
10.0
|
+56.8 +5.2 |
111.8
2.54
|
|
 Szöllősi Roland -  Szilágyi Richárd
#61 BMW M3 E46
|
P14
 |
12:02.2
|
+57.8 +1.0 |
111.7
2.58
|
|
 Temesvári László -  Soós István
#51 BMW E36 M3
|
P14
 |
12:12.0
|
+1:07.6 +9.8 |
110.2
3.02
|
|
 Kolencsik Balázs -  Bartha Nándor
#74 Peugeot 106 S16
|
P12
 |
12:12.2
|
+1:07.8 +0.2 |
110.1
3.03
|
|
 Bodogán Ferenc -  Velezdi Eszter
#65 Lada 21053 VFTS
|
P12
 |
12:14.1
|
+1:09.7 +1.9 |
109.8
3.11
|
|
 Ráti Gergő -  Gerebitz Márk
#57 Ford Escort Mk II
|
P13
 |
12:15.3
|
+1:10.9 +1.2 |
109.7
3.17
|
|
 Galgóczi Norbert -  Borza Balázs
#48 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
P14
 |
12:20.1
|
+1:15.7 +4.8 |
109.0
3.38
|
|
 Fábián Dániel -  Kaszás Zoltán
-
#73 Lada 2105
|
P12
 |
12:21.9
|
+1:17.5 +1.8 |
108.7
3.46
|
|
 Németh"8V" Péter -  Sztanics Márió
-
#63 Honda Civic Type-R FN2
|
P13
 |
12:24.6
|
+1:20.2 +2.7 |
108.3
3.58
|
|
 Kronome Ákos -  Pásztor Tamás
-
#71 Škoda Fabia [P11]
|
P12
![Škoda Fabia [P11] Škoda Fabia [P11]](/images/car_logo/Škoda.png?v2) |
12:26.8
|
+1:22.4 +2.2 |
108.0
3.68
|
|
 Bartha Aurél -  Szarka Dávid
-
#77 Honda Civic
|
P12
 |
12:29.7
|
+1:25.3 +2.9 |
107.6
3.81
|
|
 Helembai "Csikar" Zsolt -  Szebenszki Csaba
#69 Lada VFTS
|
P12
 |
12:31.5
|
+1:27.1 +1.8 |
107.3
3.89
|
|
 Oroszki Tamás -  Oroszki Lili
#60 BMW E46
|
P14
 |
12:42.1
|
+1:37.7 +10.6 |
105.8
4.36
|
|
 László István -  Holló Barnabás
#47 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
P14
 |
12:42.8
|
+1:38.4 +0.7 |
105.7
4.39
|
|
 Somogyi Zoltán -  Schmidt Ádám
-
#54 BMW 1
|
P14
 |
12:43.5
|
+1:39.1 +0.7 |
105.6
4.42
|
|
 Zsíros Imre "Zsírpapa" -  Mészáros Sándor
-
#67 Lada VFTS
|
P12
 |
12:46.0
|
+1:41.6 +2.5 |
105.3
4.54
|
|
 Alberti Szabolcs -  Földi Nikolett
#46 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
P14
 |
12:48.9
10.0
|
+1:44.5 +2.9 |
104.9
4.67
|
|
 Szepesi Marcell -  Tóth Gergely
-
#55 BMW E30
|
P14
 |
12:50.9
|
+1:46.5 +2.0 |
104.6
4.75
|
|
 Molnár Zsolt -  Bartók Erik
-
#62 Opel Astra
|
P13
 |
12:58.4
10.0
|
+1:54.0 +7.5 |
103.6
5.09
|
|
 Porkoláb Gergő -  Szentpéteri Gábor
-
#58 BMW E36 M3
|
P14
 |
13:04.9
|
+2:00.5 +6.5 |
102.7
5.38
|
|
 Tóth Attila -  Tóth István
-
#75 Lada VFTS
|
P13
 |
13:08.5
|
+2:04.1 +3.6 |
102.3
5.54
|
|
 Molnár Attila -  Molnár László
#66 Lada 2107
|
P13
 |
13:11.2
|
+2:06.8 +2.7 |
101.9
5.66
|
|
 Csomor László -  Patai Sándor
-
#78 Lada VFTS
|
P12
 |
13:14.8
|
+2:10.4 +3.6 |
101.5
5.82
|
|
 Kiscsatári Imre -  Diós Dani
-
#70 Lada VFTS
|
P13
 |
13:22.8
|
+2:18.4 +8.0 |
100.4
6.18
|
|
 Tóth Ottó -  Trescsik Ákos
#76 Lada VFTS
|
P12
 |
13:23.9
|
+2:19.5 +1.1 |
100.3
6.23
|