1.
|
 Rongits Attila -  Hannus Laszló
#39 Mitsubishi Lancer Evo IX RS
|
P14
 |
35:54.9
|
|
104.7
|
2.
|
 Ráti Gergő -  Gerebitz Márk
#53 Ford Escort Mk II
|
P13
 |
37:29.3
|
+1:34.4 +1:34.4 |
100.4
1.51
|
3.
|
 Határ Attila -  Éhn Dániel
#45 Peugeot 306
|
P13
 |
37:36.4
10.0
|
+1:41.5 +7.1 |
100.0
1.62
|
4.
|
 Galgóczi Norbert -  Turai István
#33 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
P14
 |
37:37.6
|
+1:42.7 +1.2 |
100.0
1.64
|
5.
|
 Karsai Zsolt -  Szilágyi Sándor
#47 Lada 2105
|
P13
 |
38:16.7
|
+2:21.8 +39.1 |
98.3
2.26
|
6.
|
 Kovács Zoltán -  Holló Barnabás
#50 Citroën C2R2
|
P12
 |
38:42.1
|
+2:47.2 +25.4 |
97.2
2.67
|
7.
|
 Szilágyi Patrik -  Kiskuti Adrián
#44 BMW M3
|
P14
 |
38:47.4
|
+2:52.5 +5.3 |
97.0
2.75
|
8.
|
 Kronome Ákos -  Pásztor Tamás
#57 Škoda Fabia
|
P12
 |
38:53.1
|
+2:58.2 +5.7 |
96.7
2.84
|
9.
|
 Bodogán Ferenc -  Sántha Zoltán
#51 Lada 21053 VFTS
|
P13
 |
39:02.5
|
+3:07.6 +9.4 |
96.4
2.99
|
10.
|
 Veréb Zoltán -  Májer Dávid
#48 Lada VFTS
|
P12
 |
39:07.8
|
+3:12.9 +5.3 |
96.1
3.08
|
11.
|
 Helembai Zsolt -  Holecz László
#49 Lada VFTS
|
P13
 |
39:29.4
|
+3:34.5 +21.6 |
95.3
3.42
|
12.
|
 Janecskó László -  Bárdi Bernadett
#46 BMW E36
|
P14
 |
41:25.7
|
+5:30.8 +1:56.3 |
90.8
5.28
|
13.
|
 Bertalan Márton Bálint -  Mózes Máté
#34 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
P14
 |
41:48.8
10.0
|
+5:53.9 +23.1 |
90.0
5.64
|
14.
|
 Király Gabi -  Molnár Szasza
#62 Lada VFTS
|
P12
 |
42:10.7
|
+6:15.8 +21.9 |
89.2
5.99
|
15.
|
 Herbert Weingartner -  Manuela Kampner
#66 Subaru Impreza GC8
|
P14
 |
42:19.6
|
+6:24.7 +8.9 |
88.9
6.14
|
16.
|
 Kiscsatári Imre -  Diós Dániel
#54 Lada VFTS
|
P13
 |
42:36.8
|
+6:41.9 +17.2 |
88.3
6.41
|
17.
|
 Parkánszki Balázs -  Parkánszki Barna
#63 Lada 21053
|
P12
 |
43:33.5
10.0
|
+7:38.6 +56.7 |
86.4
7.31
|
18.
|
 Juhász Csaba -  Gondos Péter
#42 Mitsubishi Lancer Evo X
|
P14
 |
44:27.7
|
+8:32.8 +54.2 |
84.6
8.18
|
19.
|
 Budavári Zoltán -  Szarka Dávid
#60 Citroën C2R2 Max
|
P12
 |
45:20.9
|
+9:26.0 +53.2 |
83.0
9.03
|
20.
|
 Lajtai Zsolt -  Matulik Máté
#40 Ford Escort Cosworth RS
|
P14
 |
46:17.6
10.0
|
+10:22.7 +56.7 |
81.3
9.93
|
21.
|
 Németh 16V Péter -  Spitzer Gábor
#56 Honda Civic Type-R
|
RC4
 |
48:26.8
10.0
|
+12:31.9 +2:09.2 |
77.7
11.99
|
22.
|
 Kerék György ifj. -  Kerék Judit
#59 Lada 2107
|
P12
 |
49:09.0
|
+13:14.1 +42.2 |
76.5
12.67
|
23.
|
 Keszler Mátyás -  Pál István
#65 Audi S2
|
P14
 |
50:06.0
10.0
|
+14:11.1 +57.0 |
75.1
13.57
|
24.
|
 Csomor László -  Patai Sándor
#58 Lada VFTS
|
P12
 |
50:20.9
|
+14:26.0 +14.9 |
74.7
13.81
|
25.
|
 Schuck János -  Gonda Dániel
#61 Citroën Saxo 1.6 VTS
|
P12
 |
51:03.7
|
+15:08.8 +42.8 |
73.7
14.49
|
26.
|
 Kaposi László -  Ispaits Zoltán
#67 Lada VFTS
|
P12
 |
53:07.6
2:00.0
|
+17:12.7 +2:03.9 |
70.8
16.47
|
27.
|
 Kiss Zsolt -  Bartók Erik
#43 BMW E30
|
P14
 |
55:10.9
|
+19:16.0 +2:03.3 |
68.2
18.44
|