1.
|
Turán Frigyes - Bagaméri László
#1 Ford Fiesta R5
|
2
|
1:08.2
|
|
52.8
|
2.
|
Velenczei Ádám - Szedő Csaba
#5 Skoda Fabia R5
|
2
|
1:09.2
|
+1.0 +1.0 |
52.0
1.00
|
3.
|
Vincze Ferenc - Igor Bacigál
#2 Skoda Fabia
|
2
|
1:09.9
|
+1.7 +0.7 |
51.5
1.70
|
4.
|
Bodolai László - Popovics László
#6 Ford Fiesta R5
|
2
|
1:10.8
|
+2.6 +0.9 |
50.8
2.60
|
5.
|
Kazár Miklós - Tóth Zsolt
#3 Skoda Fabia R5
|
2
|
1:11.0
|
+2.8 +0.2 |
50.7
2.80
|
6.
|
Hadik András - Deák Attila
#4 Ford Fiesta R5
|
2
|
1:11.3
|
+3.1 +0.3 |
50.5
3.10
|
7.
|
Ranga Péter - Holczer Dániel
#11 Skoda Fabia R5
|
2
|
1:11.4
|
+3.2 +0.1 |
50.4
3.20
|
8.
|
Trencsényi József - Verba Gábor
#9 Skoda Fabia R5
|
2
|
1:11.7
|
+3.5 +0.3 |
50.2
3.50
|
=
|
Balogh János - Czakó-Budai Annamária
#7 Skoda Fabia R5
|
2
|
1:11.7
|
+3.5 |
50.2
3.50
|
10.
|
#10 Hyundai i20 R5
|
2
|
1:12.6
|
+4.4 +0.9 |
49.6
4.40
|
11.
|
Puskádi János - Gódor Barnabás
#15 Skoda Fabia R5
|
2
|
1:12.7
|
+4.5 +0.1 |
49.5
4.50
|
12.
|
Kovács Antal - Istovics Gergely
#14 Ford Fiesta R5
|
2
|
1:13.4
|
+5.2 +0.7 |
49.0
5.20
|
13.
|
Osváth Péter - Nemes Csaba
#8 Skoda Fabia R5
|
2
|
1:14.1
|
+5.9 +0.7 |
48.6
5.90
|
14.
|
Lencse Zoltán - dr.Kovács Annamária
#16 Ford Fiesta R5
|
2
|
1:16.1
|
+7.9 +2.0 |
47.3
7.90
|
15.
|
Kurtos Róbert - Szegedi Máté
#27 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
3
|
1:22.6
|
+14.4 +6.5 |
43.6
14.40
|
16.
|
Perge György - Kirnbauer Ernő
#25 Mitsubishi Evo IX
|
3
|
1:22.9
|
+14.7 +0.3 |
43.4
14.70
|
17.
|
ifj.Fogarasi Attila (5) - Toloczkó Péter
#47 Honda Civic Type-R
|
3
|
1:23.7
|
+15.5 +0.8 |
43.0
15.50
|
18.
|
Kronome Ákos - Molnár Zsolt
#54 Skoda Fabia R2
|
6
|
1:24.0
|
+15.8 +0.3 |
42.9
15.80
|
19.
|
Szabó Árpád - Aczél Tamás
#55 Citroen C2R2
|
6
|
1:24.7
|
+16.5 +0.7 |
42.5
16.50
|
=
|
Jánosa Ákos - Rubóczki Attila
#30 Peugeot 208 R2
|
6
|
1:24.7
|
+16.5 |
42.5
16.50
|
21.
|
László Martin - Zsíros Gábor
#31 Peugeot 208 R2
|
6
|
1:25.0
|
+16.8 +0.3 |
42.4
16.80
|
22.
|
Tóth Tibor - Szabó József
#26 Mitsubishi Evo IX
|
3
|
1:25.5
|
+17.3 +0.5 |
42.1
17.30
|
23.
|
Kondella Péter (5) - Szilassy Arnold
#48 Honda Civic Type-R Gr.A
|
3
|
1:26.6
|
+18.4 +1.1 |
41.6
18.40
|
24.
|
Hibján József - Szurovcsák István
#52 Citroen C2R2 Max
|
6
|
1:27.9
|
+19.7 +1.3 |
41.0
19.70
|
25.
|
Dián Attila - Végh Róbert
#39 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
3
|
1:30.2
|
+22.0 +2.3 |
39.9
22.00
|
26.
|
Riskó Dániel - Losonczi Csaba
#33 Peugeot 208 VTi R2
|
6
|
1:31.2
|
+23.0 +1.0 |
39.5
23.00
|
27.
|
Gazda József - Vígh Milán
#57 Subaru Impreza Sti N12
|
3
|
1:33.2
|
+25.0 +2.0 |
38.6
25.00
|
28.
|
Csomós Miklós - Nagy Attila
#32 Peugeot 208 R2
|
6
|
1:34.4
|
+26.2 +1.2 |
38.1
26.20
|
29.
|
Baumgartner Balázs - Baumgartner Péter
#37 Mitsubishi Evo IX
|
3
|
1:35.4
|
+27.2 +1.0 |
37.7
27.20
|
30.
|
Tábori Ákos - Bartha Nándor
#24 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
3
|
1:36.3
|
+28.1 +0.9 |
37.4
28.10
|
31.
|
Nagy Mátyás - Németh 16V Péter
#23 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
3
|
5:00.0
|
+3:51.8 +3:23.7 |
12.0
231.80
|
=
|
Ollé Sándor - Czakó Janek
#12 Skoda Fabia R5
|
2
|
5:00.0
|
+3:51.8 |
12.0
231.80
|