1.
|
Berta József - Losonczi Csaba
#205 Honda Civic
|
5/RC3
|
1:09.3
|
|
83.1
|
2.
|
Rónavölgyi Endre - Aczél András
#209 Citroën Saxo
|
6/RC4
|
1:09.6
|
+0.3 +0.3 |
82.8
0.19
|
3.
|
Péter Pál - Varga Kristóf
#208 Honda Civic
|
6/RC4
|
1:11.5
|
+2.2 +1.9 |
80.6
1.38
|
4.
|
Kolencsik Balázs - Bartók Erik
#216 Peugeot 106 S16
|
P12
|
1:11.6
|
+2.3 +0.1 |
80.4
1.44
|
5.
|
Balogh Péter - Lőrik László
#225 Lada 2105
|
P12
|
1:12.7
|
+3.4 +1.1 |
79.2
2.12
|
6.
|
Baksai László - Erdei Zoltán
#213 Lada 2107
|
P12
|
1:13.0
|
+3.7 +0.3 |
78.9
2.31
|
7.
|
Ruszó Krisztián - Geró Gábor
#203 Lada 2107
|
P12
|
1:13.2
|
+3.9 +0.2 |
78.7
2.44
|
8.
|
Kóródi Koppány - Kapás Attila
#231 Citroën Saxo Vts
|
P12
|
1:13.3
|
+4.0 +0.1 |
78.6
2.50
|
9.
|
Fábián Donát - Bencsik István
#202 Lada 2107
|
P12
|
1:14.1
|
+4.8 +0.8 |
77.7
3.00
|
10.
|
ifj.Pothánszky László - Pothánszky László
#243 Suzuki Swift Gti
|
P11
|
1:14.4
|
+5.1 +0.3 |
77.4
3.19
|
=
|
Tamás Gyula - Szentpéteri Gábor
#238 Opel Astra G 2.0 OPC
|
P13
|
1:14.4
|
+5.1 |
77.4
3.19
|
12.
|
Szetei Norbert - Tisch Gábor
#207 Citroën C2 R2 Max
|
6/RC4
|
1:14.5
|
+5.2 +0.1 |
77.3
3.25
|
13.
|
Géringer Zoltán - Tímár Tamás
#212 Honda Civic
|
P12
|
1:15.0
|
+5.7 +0.5 |
76.8
3.56
|
=
|
Janovich Roland - Csáthy Miklós László
#204 Lada 21011
|
P12
|
1:15.0
|
+5.7 |
76.8
3.56
|
15.
|
Krajnyák Petra - Lukács Zoltán
#245 Ford Fiesta R1
|
7/RC5
|
1:15.2
|
+5.9 +0.2 |
76.6
3.69
|
=
|
Bartha Nándor - Karetka-Ülkei Réka
#224 Peugeot 206
|
5/RC3
|
1:15.2
|
+5.9 |
76.6
3.69
|
17.
|
Péli Tibor - Lember József
#230 Citroën C2
|
P12
|
1:15.3
|
+6.0 +0.1 |
76.5
3.75
|
18.
|
Simon György - Simon Timea
#232 Lada 2105
|
P12
|
1:15.5
|
+6.2 +0.2 |
76.3
3.88
|
19.
|
Fábián Dániel - Kaszás Zoltán
#211 Lada 2105
|
P12
|
1:15.6
|
+6.3 +0.1 |
76.2
3.94
|
20.
|
Ruszkai Máté - Varjú Ákos
#229 Lada VFTS
|
P13
|
1:15.9
|
+6.6 +0.3 |
75.9
4.12
|
=
|
Tamás Gergely - Szász Tina
#210 Renault Twingo
|
6/RC4
|
1:15.9
|
+6.6 |
75.9
4.12
|
22.
|
#234 Opel Astra G 2.0 OPC
|
5/RC3
|
1:16.3
|
+7.0 +0.4 |
75.5
4.38
|
23.
|
Jobbágy Ákos - Nagy Norbert László
#246 Kia Picanto
|
P11
|
1:16.9
|
+7.6 +0.6 |
74.9
4.75
|
24.
|
Bucsi József - Kiss-Szilveszter Péter
#239 Lada 2105
|
P12
|
1:17.1
|
+7.8 +0.2 |
74.7
4.88
|
25.
|
Magyari Beck Szabolcs - Kalapács Zsolt
#221 Renault Clio
|
6/RC4
|
1:17.3
|
+8.0 +0.2 |
74.5
5.00
|
=
|
Deli László - Sztanics Márió
#215 Lada 2107
|
P12
|
1:17.3
|
+8.0 |
74.5
5.00
|
27.
|
Vitek Viktor - Holecz László
#218 Citroën C2R2
|
P12
|
1:18.3
|
+9.0 +1.0 |
73.6
5.62
|
28.
|
Üveges Sándor - Szegedi Krisztián
#206 Lada VFTS
|
P12
|
1:18.7
|
+9.4 +0.4 |
73.2
5.88
|
29.
|
Bencs Zoltán - Bencs Gábor
#222 Honda Civic Type-R
|
5/RC3
|
1:18.8
|
+9.5 +0.1 |
73.1
5.94
|
30.
|
Tordai Gábor - Veres István
#233 Lada 2107
|
6/RC4
|
1:18.9
|
+9.6 +0.1 |
73.0
6.00
|
31.
|
Danis Tibor - Poczang Valér
#227 Lada 2107
|
P12
|
1:19.3
|
+10.0 +0.4 |
72.6
6.25
|
32.
|
#247 Trabant P601 R
|
P11
|
1:19.5
|
+10.2 +0.2 |
72.5
6.37
|
33.
|
Vida Szabolcs - Vida Péter
#236 Lada VFTS
|
P12
|
1:19.7
|
+10.4 +0.2 |
72.3
6.50
|
=
|
Juhász Zoltán - Losonczy László
#228 Lada 2105 VFTS
|
P12
|
1:19.7
|
+10.4 |
72.3
6.50
|
35.
|
Molnár Ferenc - Kása Ferenc
#223 Honda Civic Vti
|
6/RC4
|
1:19.8
|
+10.5 +0.1 |
72.2
6.56
|
36.
|
Ivony Csaba - Kiss Norbert
#235 BMW 318 Ti
|
P13
|
1:20.3
|
+11.0 +0.5 |
71.7
6.88
|
37.
|
Mészáros Zsolt - Egerszegi Dávid
#220 Peugeot 208 R2
|
6/RC4
|
1:20.6
|
+11.3 +0.3 |
71.5
7.06
|
38.
|
ifj.Fogarasi Attila - Májer Dávid
#214 Honda Civic
|
5/RC3
|
1:20.9
|
+11.6 +0.3 |
71.2
7.25
|
39.
|
Csoba Roland - Berencsi Zsolt
#240 Lada 2107
|
6/RC4
|
1:21.1
|
+11.8 +0.2 |
71.0
7.38
|
40.
|
Ruszkai Attila - Bodnár Attila
#217 Lada 2101
|
P13
|
1:22.7
|
+13.4 +1.6 |
69.6
8.38
|
41.
|
Mészáros József - Mester Ferenc
#242 Citroën Saxo
|
6/RC4
|
1:22.9
|
+13.6 +0.2 |
69.5
8.50
|
42.
|
Balázs Bence - Vígh Zsolt
#241 BMW E30
|
P13
|
1:23.1
|
+13.8 +0.2 |
69.3
8.62
|
43.
|
Foczkó Ákos - Madarász Szabolcs
#201 Lada VFTS
|
P12
|
1:26.2
|
+16.9 +3.1 |
66.8
10.56
|
44.
|
Szabó Norbert - Tárkányi Sándor
#219 Lada 2107
|
P12
|
1:37.3
|
+28.0 +11.1 |
59.2
17.50
|