1.
|
Kazár Miklós - Dallos Ferenc
#26 Mitsubishi Lancer Evo IX.
|
14
|
1:00.2
|
|
95.7
|
2.
|
Gyarmati Ariel - Kocsis György
#43 Mitsubishi Lancer Evo IX.
|
14
|
1:03.2
|
+3.0 +3.0 |
91.1
1.88
|
=
|
Rongits Attila - Hannus László
#40 Mitsubishi Lancer Evo IX. RS
|
14
|
1:03.2
|
+3.0 |
91.1
1.88
|
4.
|
Bacsa Tamás - Hanyik Gergely
#41 Mitsubishi Lancer Evo IX. R4
|
14
|
1:04.1
|
+3.9 +0.9 |
89.9
2.44
|
5.
|
László Zoltán - Balázs Zsolt
#45 Ford Fiesta Proto
|
14
|
1:05.0
|
+4.8 +0.9 |
88.6
3.00
|
6.
|
Hevesi István - Józsa Péter
#42 Mitsubishi Lancer Evo VI.
|
14
|
1:05.6
|
+5.4 +0.6 |
87.8
3.38
|
7.
|
Friedmann Zsolt - Bodnár Gábor
#46 Mitsubishi Lancer Evo IX.
|
14
|
1:06.7
|
+6.5 +1.1 |
86.4
4.06
|
8.
|
Páhi Csaba - Rezgő Erik
#47 Ford Fiesta Proto
|
14
|
1:06.9
|
+6.7 +0.2 |
86.1
4.19
|
9.
|
Tajmel Tibor - Horváth Lajos
#49 BMW E36 M3
|
14
|
1:09.8
|
+9.6 +2.9 |
82.5
6.00
|
10.
|
Veréb Zoltán - Eperjesi Péter
#61 Lada VFTS
|
12
|
1:10.1
|
+9.9 +0.3 |
82.2
6.19
|
11.
|
Kocsomba Károly - Bárdos Péter
#65 BMW E36
|
13
|
1:10.5
|
+10.3 +0.4 |
81.7
6.44
|
12.
|
Hodosi Gábor - Szoták Zoltán
#67 Lada 21074
|
13
|
1:10.9
|
+10.7 +0.4 |
81.2
6.69
|
13.
|
László István - Holló Barnabás
#44 Mitsubishi Lancer Evo IX.
|
14
|
1:11.0
|
+10.8 +0.1 |
81.1
6.75
|
14.
|
Molnár Attila - Molnár László
#66 Lada 2107
|
13
|
1:11.4
|
+11.2 +0.4 |
80.7
7.00
|
15.
|
Lángi Attila - Veres Gábor
#50 BMW E86 Z4M
|
14
|
1:11.7
|
+11.5 +0.3 |
80.3
7.19
|
16.
|
Berta László - Császár László
#62 Citroën C2R2
|
12
|
1:12.4
|
+12.2 +0.7 |
79.6
7.62
|
17.
|
Petercsák Zoltán - Papp Andor
#48 Mitsubishi Lancer Evo IX.
|
14
|
1:12.5
|
+12.3 +0.1 |
79.4
7.69
|
18.
|
Kiscsatári Imre - Diós Dani
#70 Lada VFTS
|
13
|
1:13.0
|
+12.8 +0.5 |
78.9
8.00
|
19.
|
Szepesi Dániel - Kovács Gergő
#56 BMW E46
|
14
|
1:13.1
|
+12.9 +0.1 |
78.8
8.06
|
=
|
Schuck János - Gonda Dániel
#55 Nissan 350Z
|
14
|
1:13.1
|
+12.9 |
78.8
8.06
|
21.
|
Somogyi Zoltán - Kovács István
#52 BMW 1
|
14
|
1:13.5
|
+13.3 +0.4 |
78.4
8.31
|
22.
|
Temesvári László - Soós István
#54 BMW E36 M3
|
14
|
1:14.1
|
+13.9 +0.6 |
77.7
8.69
|
23.
|
Szepesi Marcell - Gondos Péter
#58 BMW E30
|
14
|
1:14.2
|
+14.0 +0.1 |
77.6
8.75
|
24.
|
Nedecki László - Bíró Péter
#71 Lada VFTS
|
13
|
1:14.4
|
+14.2 +0.2 |
77.4
8.87
|
25.
|
Bartha Aurél - Szarka Dávid
#77 Honda Civic
|
12
|
1:14.8
|
+14.6 +0.4 |
77.0
9.12
|
26.
|
Fenyvesi Gábor - Sztrakon Bence
#72 Lada 2101
|
12
|
1:15.3
|
+15.1 +0.5 |
76.5
9.44
|
27.
|
Bodogán Ferenc - Velezdi Eszter
#74 Lada 21053 VFTS
|
12
|
1:15.9
|
+15.7 +0.6 |
75.9
9.81
|
28.
|
Neukirchner András - Molnár Zoltán
#64 Honda Civic
|
13
|
1:16.0
|
+15.8 +0.1 |
75.8
9.88
|
29.
|
Gutai Marcell - Skroby
#68 Honda Civic Type-R
|
13
|
1:16.1
|
+15.9 +0.1 |
75.7
9.94
|
30.
|
Helembai Csikar Zsolt - Szebenszki Csaba
#78 Lada 2105
|
12
|
1:16.2
|
+16.0 +0.1 |
75.6
10.00
|
31.
|
Kiss Zsolt - Berényi Gábor
#53 BMW E30
|
14
|
1:16.8
|
+16.6 +0.6 |
75.0
10.38
|
32.
|
Riskó Dániel - Csák Alex
#79 Toyota Corolla
|
13
|
1:18.1
|
+17.9 +1.3 |
73.8
11.19
|
33.
|
Kronome Ákos - Pásztor Tamás
#75 Škoda Fabia
|
11
|
1:18.4
|
+18.2 +0.3 |
73.5
11.37
|
34.
|
Keszler Mátyás - Pál István
#82 Audi S 2
|
14
|
1:21.0
|
+20.8 +2.6 |
71.1
13.00
|
35.
|
Csomor László - Keszthelyi János
#80 Lada VFTS
|
12
|
1:24.5
|
+24.3 +3.5 |
68.2
15.19
|
36.
|
Ráti Gergő - Gerebitz Márk
#63 Ford Escort Mk2
|
13
|
1:34.2
|
+34.0 +9.7 |
61.1
21.25
|
37.
|
Szőnyi András - Vajnai Dániel
#81 Lada 2101
|
12
|
1:41.5
|
+41.3 +7.3 |
56.7
25.81
|