1.
|
Klausz Kristóf - Csányi Botond
#3 Ford Fiesta R5
|
L11
|
41:32.7
|
|
107.4
|
2.
|
Bútor Róbert - Tagai Róbert
#2 Skoda Fabia R5
|
L11
|
41:38.3
|
+5.6 +5.6 |
107.2
0.08
|
3.
|
Balogh János - Holczer Dániel
#1 Skoda Fabia R5 Evo
|
L11
|
41:43.3
|
+10.6 +5.0 |
107.0
0.14
|
4.
|
Kovács Antal - Istovics Gergő
#13 Ford Fiesta R5
|
L11
|
42:22.4
|
+49.7 +39.1 |
105.3
0.67
|
5.
|
ifj Cseh Vilmos - Kovács Zoltán
#9 Skoda Fabia R5
|
L11
|
42:25.2
|
+52.5 +2.8 |
105.2
0.71
|
6.
|
Lencse Zoltán - Dr Kovács Annamária
#5 Ford Fiesta R5
|
L11
|
42:49.1
|
+1:16.4 +23.9 |
104.3
1.03
|
7.
|
Elek István - Herczeg Péter
#21 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
L11
|
42:53.1
10.0
|
+1:20.4 +4.0 |
104.1
1.08
|
8.
|
Csucsu - Kailbach Gergely
#8 Skoda Fabia R5
|
L11
|
42:57.2
|
+1:24.5 +4.1 |
103.9
1.14
|
9.
|
Bodolai László - Szőke Tamás
#4 Ford Fiesta R5
|
L11
|
43:05.9
|
+1:33.2 +8.7 |
103.6
1.25
|
10.
|
Gyarmati Ariel - Kocsis György
#11 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
L11
|
43:42.9
|
+2:10.2 +37.0 |
102.1
1.75
|
11.
|
Dudás Gergő - Szabó Bence
#10 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
L11
|
44:04.1
|
+2:31.4 +21.2 |
101.3
2.03
|
12.
|
Marozsi Zsolt - Németh
#12 Hyundai I20 R5
|
L11
|
44:06.9
|
+2:34.2 +2.8 |
101.2
2.07
|
13.
|
Várkonyi Szabolcs - Makai Gergő
#15 Skoda Fabia R5
|
L11
|
44:10.7
|
+2:38.0 +3.8 |
101.0
2.12
|
14.
|
Tóth Tibor - Szabó József
#19 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
L11
|
45:16.3
|
+3:43.6 +1:05.6 |
98.6
3.01
|
15.
|
Vizelli Károly - Vizelliné Jobbágy Éva
#23 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
L11
|
45:22.8
|
+3:50.1 +6.5 |
98.4
3.09
|
16.
|
Schubert István - Papp Tamás
#17 Skoda Fabia R5
|
L11
|
45:42.0
|
+4:09.3 +19.2 |
97.7
3.35
|
17.
|
Perge György - Kikiny
#20 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
L11
|
47:05.9
|
+5:33.2 +1:23.9 |
94.8
4.48
|
18.
|
Balla Tamás - Bruncvik Zoltán
#27 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
L11
|
47:42.4
|
+6:09.7 +36.5 |
93.6
4.97
|
19.
|
Vánsza Zsolt - Szedő Csaba
#24 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
L11
|
48:14.1
|
+6:41.4 +31.7 |
92.5
5.40
|
20.
|
László Martin - Begala Tamás
#29 Peugeot 208 R2
|
L9
|
48:31.6
|
+6:58.9 +17.5 |
92.0
5.63
|
21.
|
Nikolai Landa - Günter Landa
#35 Ford Fiesta R2T19
|
L9
|
49:01.5
|
+7:28.8 +29.9 |
91.1
6.03
|
22.
|
Kerék Balázs - Őry Tamás
#32 Citroën DS3 R3 Max
|
L9
|
49:02.4
|
+7:29.7 +0.9 |
91.0
6.04
|
23.
|
Hibján József - Jánosa Ákos
#30 Peugeot 208 R2
|
L9
|
49:43.3
|
+8:10.6 +40.9 |
89.8
6.59
|
24.
|
Hangodi Bendegúz - Patkó Gábor
#31 Peugeot 208 R2
|
L9
|
49:59.8
|
+8:27.1 +16.5 |
89.3
6.82
|
25.
|
Hulmann Gábor - Sághy László
#46 Lada VFTS
|
L9
|
50:02.4
|
+8:29.7 +2.6 |
89.2
6.85
|
26.
|
Vitek Viktor - Holecz László
#38 Citroën C2R2
|
L9
|
51:15.4
|
+9:42.7 +1:13.0 |
87.1
7.83
|
27.
|
Halmos Gábor - Simon Viktória
#33 BMW E36 M3
|
L10
|
51:42.2
|
+10:09.5 +26.8 |
86.3
8.19
|
28.
|
Páhi Csaba - Rezgő Erik
#36 Toyota Corolla Gt
|
L10
|
52:42.5
|
+11:09.8 +1:00.3 |
84.7
9.00
|
29.
|
Virág Tamás - Matics Barbara
#44 Lada 2101
|
L9
|
52:51.0
|
+11:18.3 +8.5 |
84.5
9.12
|
30.
|
Hofbauer Tamás - Kiss Gábor
#40 Lada 2107
|
L9
|
53:13.7
|
+11:41.0 +22.7 |
83.9
9.42
|
31.
|
Czézinger Kristóf - Ősze Róbert
#49 Lada VFTS
|
L9
|
53:40.7
|
+12:08.0 +27.0 |
83.2
9.78
|
32.
|
Gyöngyösi Marcell - Kollár Károly
#41 Opel Astra
|
L10
|
54:18.9
|
+12:46.2 +38.2 |
82.2
10.30
|
33.
|
Juhász Csaba - Juhász István
#16 Skoda Fabia R5
|
L11
|
56:11.7
30.0
|
+14:39.0 +1:52.8 |
79.4
11.81
|
34.
|
Szőnyi Péter - Schmidt Ádám
#52 Suzuki Swift Gti
|
L8
|
56:35.4
|
+15:02.7 +23.7 |
78.9
12.13
|
35.
|
Belső Lajos - Belső Kristóf
#50 Suzuki Swift
|
L8
|
57:22.1
|
+15:49.4 +46.7 |
77.8
12.76
|
36.
|
Nagy Gábor - Trescsik Ákos
#47 Lada 2107
|
L9
|
57:30.9
20.0
|
+15:58.2 +8.8 |
77.6
12.88
|
37.
|
Schmiedberger Andreas - Karin Cerny
#53 Volvo 740
|
L10
|
57:32.0
|
+15:59.3 +1.1 |
77.6
12.89
|
38.
|
Tóth József - Tóth Gyula Dávid
#48 Lada 2107
|
L9
|
1:00:10.8
40.0
|
+18:38.1 +2:38.8 |
74.2
15.03
|
39.
|
Szemán Sándor - Dobossy András
#51 Suzuki Swift
|
L8
|
1:02:29.9
|
+20:57.2 +2:19.1 |
71.4
16.90
|
40.
|
Roller Gábor - Roller Zsolt
#45 Lada VFTS
|
L9
|
1:05:14.2
1:00.0
|
+23:41.5 +2:44.3 |
68.4
19.11
|
41.
|
Hevesi István - Józsa Péter
#14 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
L11
|
1:10:01.4
1:40.0
|
+28:28.7 +4:47.2 |
63.8
22.97
|