|
Ranga Péter - Szőke Tamás
#6 Skoda Fabia R5
|
L-11
|
37:42.5
|
|
104.2
|
|
Ollé Sándor - Tóth Zsolt
#9 Ford Fiesta S2000 Evo
|
L-11
|
38:04.8
10.0
|
+22.3 +22.3 |
103.2
0.34
|
|
Kovács Antal - Istovics Gergely
#7 Ford Fiesta R5
|
L-11
|
38:34.6
|
+52.1 +29.8 |
101.9
0.80
|
|
Matics Mihály - Zejda Viktória
#11 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
L-11
|
38:40.3
|
+57.8 +5.7 |
101.6
0.88
|
|
Maricsek Miklós - Notheisz Ivett
#17 Mitsubishi Lancer Evo IX R4
|
L-11
|
38:43.3
|
+1:00.8 +3.0 |
101.5
0.93
|
|
Lencse Zoltán - Szedő Csaba
#8 Skoda Fabia R5
|
L-11
|
38:44.3
|
+1:01.8 +1.0 |
101.4
0.94
|
|
Botka Dávid - Szeles Péter
#2 Citroen DS3 R5
|
L-11
|
38:47.8
|
+1:05.3 +3.5 |
101.3
1.00
|
|
Osváth Péter - Farnadi Ágnes
#12 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
L-11
|
39:10.8
|
+1:28.3 +23.0 |
100.3
1.35
|
|
Fogasy Gergely - Virágh Attila
#15 Peugeot 208 T16 R5
|
L-11
|
39:12.3
|
+1:29.8 +1.5 |
100.2
1.37
|
|
Lovász Pál - Kürti Tamás
#16 Ford Fiesta R5
|
L-11
|
39:20.5
|
+1:38.0 +8.2 |
99.9
1.50
|
|
Spitzmüller Csaba - Bazsó Attila
#4 Mitsubishi Lancer Evo X
|
L-11
|
40:07.7
1:40.0
|
+2:25.2 +47.2 |
97.9
2.22
|
|
ifj.Érdi Tibor - Papp György
#10 Skoda Fabia R5
|
L-11
|
40:08.6
10.0
|
+2:26.1 +0.9 |
97.9
2.23
|
|
Domonkos László - Horváth István
#20 Mitsubishi Lancer Evo VIII
|
L-11
|
40:28.4
|
+2:45.9 +19.8 |
97.1
2.53
|
|
Tergulicza János - Erdélyi Dávid
#34 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
L-11
|
41:28.9
|
+3:46.4 +1:00.5 |
94.7
3.46
|
|
Fehérvári Csaba - Bencsik Dániel
#24 Subaru Impreza N12
|
L-11
|
41:31.1
|
+3:48.6 +2.2 |
94.7
3.49
|
|
Várkonyi Szabolcs - Makai Gergely
#31 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
L-11
|
42:16.1
|
+4:33.6 +45.0 |
93.0
4.18
|
|
Órai Balázs - Vrezgó Balázs
#22 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
L-11
|
42:22.5
2:40.0
|
+4:40.0 +6.4 |
92.7
4.27
|
|
Molinaro. Tamara - Mayerhofer. Ursula
#50 Opel Adam R2
|
L-9
|
43:32.5
|
+5:50.0 +1:10.0 |
90.3
5.34
|
|
Mesterházi Márk - Vass Gergely
#65 Ford Ranger
|
TR
|
43:41.8
|
+5:59.3 +9.3 |
89.9
5.49
|
|
Czél Balázs - Czél Péter
#33 Subaru Impreza
|
L-11
|
44:02.4
|
+6:19.9 +20.6 |
89.2
5.80
|
|
Fazekas Károly - Horn Albert
#60 BMW X6RR
|
TR
|
44:05.4
|
+6:22.9 +3.0 |
89.1
5.85
|
|
Büttösi Zsolt - Radványi József
#30 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
L-11
|
44:42.0
|
+6:59.5 +36.6 |
87.9
6.40
|
|
ifj.Fekete László - Fekete László
#42 Citroen C2R2
|
L-9
|
44:44.2
|
+7:01.7 +2.2 |
87.8
6.44
|
|
Régi Péter - Csató Attila
#63 Nissan Qashqai
|
TR
|
44:48.0
|
+7:05.5 +3.8 |
87.7
6.50
|
|
Balla Tamás - Csáthy Miklós
#46 BMW E36 M3
|
L-10
|
45:09.4
|
+7:26.9 +21.4 |
87.0
6.82
|
|
Kurtos Róbert - László István
#23 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
L-11
|
45:22.5
1:50.0
|
+7:40.0 +13.1 |
86.6
7.02
|
|
Veréb Zoltán - Trescsik Ákos
#44 Lada VFTS
|
L-9
|
45:34.1
|
+7:51.6 +11.6 |
86.2
7.20
|
|
Pap Viktor - Madár Nóra
#52 Peugeot 208
|
L-9
|
45:49.0
|
+8:06.5 +14.9 |
85.8
7.43
|
|
Novák Balázs - Molnár István
#45 BMW E30 325i
|
L-10
|
46:01.9
|
+8:19.4 +12.9 |
85.4
7.62
|
|
Huberth István - Mészáros Sándor
#26 Mitsubishi Lancer Evo X
|
L-11
|
46:18.7
|
+8:36.2 +16.8 |
84.9
7.88
|
|
Páhi Csaba - Rezgő Erik
#38 Toyota Corolla Gt
|
L-10
|
46:28.3
|
+8:45.8 +9.6 |
84.6
8.03
|
|
Jobbágy Ákos - Krajnyák Péter
#64 Toyota RAV 4
|
TR
|
47:26.1
|
+9:43.6 +57.8 |
82.9
8.91
|
|
Polesznig. Willi - Stark. Peter
#47 Porsche 911 SC
|
L-10
|
49:02.4
|
+11:19.9 +1:36.3 |
80.1
10.38
|
|
Rumpler. Karl - Rumpler. Maria
#51 Volvo 740
|
L-10
|
49:23.7
|
+11:41.2 +21.3 |
79.6
10.71
|
|
Szabó Gergely - Benkő András
#35 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
L-11
|
49:39.2
|
+11:56.7 +15.5 |
79.1
10.94
|
|
Baumgertner Balázs - Baumgertner Péter
#29 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
L-11
|
50:19.2
|
+12:36.7 +40.0 |
78.1
11.55
|
|
Halmos Gábor - Kiss Péter
#32 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
L-11
|
50:31.3
|
+12:48.8 +12.1 |
77.8
11.74
|
|
Dornai Tibor - Főcze Tibor
#49 Lada VFTS
|
L-10
|
50:57.1
20.0
|
+13:14.6 +25.8 |
77.1
12.13
|
|
Kazár Miklós - Dallos Ferenc
#3 Ford Fiesta R5
|
L-11
|
54:14.4
10.0
|
+16:31.9 +3:17.3 |
72.5
15.14
|
|
Fischer Dániel - Buna Zoltán
#25 Subaru Impreza
|
L-11
|
54:55.3
10.0
|
+17:12.8 +40.9 |
71.6
15.77
|
|
Kocsomba Károly - Bárdos Péter
#28 Mitsubishi Lancer Evo VII
|
L-11
|
1:20:30.7
1:30.0
|
+42:48.2 +25:35.4 |
48.8
39.21
|