(Gy5) Oroszlány /2 8.2 km, Rajt: 2016. július 31. 13:55
Rallylive.hu - Abszolút - Gy5 - szakasz eredmény
# versenyző - navigátor
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Zagyva Lajos
-
Desics Péter
#220 Citroën C2R2 Max
6
4:06.4
119.8
2.
ifj.Fogarasi Attila
-
Toloczkó Péter
#207 Honda Civic Type-R
8
4:08.4
+2.0
+2.0
118.8
0.24
3.
Vizelli Károly
-
Vizelliné Jobbágy Éva
#201 Lada VFTS
12
4:11.9
+5.5
+3.5
117.2
0.67
4.
Neukirchner András
-
Guzi Róbert
#202 Honda Civic Type-R
5
4:12.4
+6.0
+0.5
117.0
0.73
5.
Szauer Gergő
-
Rácz László
#203 Lada 2105
12
4:14.9
+8.5
+2.5
115.8
1.04
6.
Papp László
-
Papp Csaba
#204 Volvo C30
13
4:16.0
+9.6
+1.1
115.3
1.17
7.
Kiss Zsolt
-
Berényi Gábor
#223 BMW E30
13
4:16.2
+9.8
+0.2
115.2
1.20
8.
Kaptás Levente
-
Böröczi Levente
#226 Honda Civic Type-R
8
4:16.8
+10.4
+0.6
115.0
1.27
9.
Fábián Donát
-
Bencsik István
#221 Lada 2107
12
4:17.5
+11.1
+0.7
114.6
1.35
10.
Pethő István Patrik
-
Nánai Tamás
#222 Lada VFTS
12
4:21.4
+15.0
+3.9
112.9
1.83
11.
Takács Olivér
-
Kulcsár Dániel
#211 Citroën C2R2
6
4:22.1
+15.7
+0.7
112.6
1.91
12.
Ruszó Krisztián
-
Kopcsó Péter
#219 Lada VFTS 1.6
12
4:22.2
+15.8
+0.1
112.6
1.93
13.
Jánosa Ákos
-
Brunekker Árpád
#206 Citroën C2R2 Max
6
4:22.8
+16.4
+0.6
112.3
2.00
14.
Sajtós Dénes
-
Paizs Róbert
#218 Honda Civic Type-R
5
4:24.0
+17.6
+1.2
111.8
2.15
15.
Kisubi
-
Uborka
#213 Lada 2101-3
12
4:24.3
+17.9
+0.3
111.7
2.18
16.
Madari Imre
-
Haracska Tamás
#225 Renault Clio RS
8
4:25.4
+19.0
+1.1
111.2
2.32
17.
Hibján József
-
Szurovcsák István
#208 Citroën C2R2 Max
6
4:27.8
+21.4
+2.4
110.2
2.61
18.
Nagy Péter
-
Gonda Dániel
#238 Peugeot 306 S16
13
4:28.0
+21.6
+0.2
110.1
2.63
19.
Oberling Krisztián
-
Ferenczi László
#224 Suzuki Swift Gti
7
4:28.4
+22.0
+0.4
110.0
2.68
20.
Zsebe Gábor
-
Köbli Károly
#212 Škoda Felicia
7
4:29.8
+23.4
+1.4
109.4
2.85
21.
Péter Pál
-
Erdélyi Dávid
#231 Opel Astra F
5
4:32.4
+26.0
+2.6
108.4
3.17
22.
Szepesi Marcell
-
Gondos Péter
#214 Honda Civic
9
4:36.9
+30.5
+4.5
106.6
3.72
23.
Godó Tamás
-
Tóth Szabolcs
#235 Lada VFTS
12
4:37.1
+30.7
+0.2
106.5
3.74
24.
Györkő József
-
Tukacs Ákos
#216 Honda Civic
6
4:38.4
+32.0
+1.3
106.0
3.90
25.
Kopasz Krisztián
-
Simon Nikolett
#229 Honda Civic Vti
9
4:42.6
+36.2
+4.2
104.5
4.41
26.
Forgács László
-
Begala Tamás
#227 BMW E36 320i
13
4:43.1
+36.7
+0.5
104.3
4.48
27.
Borza Tamás
-
Marcsa Nikoletta
#232 Honda Civic Vti
9
4:51.4
+45.0
+8.3
101.3
5.49
28.
Gyöngyösi Marcell
-
Kollár Károly
#237 Opel Astra
5
4:53.4
+47.0
+2.0
100.6
5.73
29.
Karner Zoltán
-
Faludi Gabriella
#239 Lada VFTS
12
4:54.0
+47.6
+0.6
100.4
5.80
30.
Németh Árpád
-
Adamcsek István
#230 Citroën C2R2
6
4:59.8
+53.4
+5.8
98.5
6.51
31.
Mosoni István
-
Hada Tímea
#241 Suzuki Swift
7
5:00.3
+53.9
+0.5
98.3
6.57
32.
Szemán Sándor
-
Horváth Levente György
#217 Honda Civic
9
5:03.3
+56.9
+3.0
97.3
6.94
33.
Szira Antal
-
Kiss Zoltán
#240 Lada 2107
13
5:22.0
+1:15.6
+18.7
91.7
9.22
34.
Bodogán Ferenc
-
Molnár Tamás
#205 Lada 2105
12
5:36.8
+1:30.4
+14.8
87.6
11.02
Rallylive.hu - Abszolút - Gy5 - összetett eredmény
# versenyző - navigátor
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
ifj.Fogarasi Attila
-
Toloczkó Péter
#207 Honda Civic Type-R
8
24:26.2
117.6
2.
Szauer Gergő
-
Rácz László
#203 Lada 2105
12
24:30.5
+4.3
+4.3
117.3
0.09
3.
Zagyva Lajos
-
Desics Péter
#220 Citroën C2R2 Max
6
24:50.5
30.0
+24.3
+20.0
115.7
0.51
4.
Vizelli Károly
-
Vizelliné Jobbágy Éva
#201 Lada VFTS
12
24:50.8
+24.6
+0.3
115.7
0.51
5.
Papp László
-
Papp Csaba
#204 Volvo C30
13
25:08.2
+42.0
+17.4
114.3
0.88
6.
Neukirchner András
-
Guzi Róbert
#202 Honda Civic Type-R
5
25:19.7
+53.5
+11.5
113.5
1.12
7.
Kiss Zsolt
-
Berényi Gábor
#223 BMW E30
13
25:21.8
+55.6
+2.1
113.3
1.16
8.
Fábián Donát
-
Bencsik István
#221 Lada 2107
12
25:34.3
+1:08.1
+12.5
112.4
1.42
9.
Kaptás Levente
-
Böröczi Levente
#226 Honda Civic Type-R
8
25:36.6
+1:10.4
+2.3
112.2
1.47
10.
Ruszó Krisztián
-
Kopcsó Péter
#219 Lada VFTS 1.6
12
25:48.7
+1:22.5
+12.1
111.3
1.72
11.
Hibján József
-
Szurovcsák István
#208 Citroën C2R2 Max
6
25:51.1
+1:24.9
+2.4
111.2
1.77
12.
Madari Imre
-
Haracska Tamás
#225 Renault Clio RS
8
25:56.9
+1:30.7
+5.8
110.8
1.89
13.
Jánosa Ákos
-
Brunekker Árpád
#206 Citroën C2R2 Max
6
26:00.1
+1:33.9
+3.2
110.5
1.96
14.
Takács Olivér
-
Kulcsár Dániel
#211 Citroën C2R2
6
26:08.0
+1:41.8
+7.9
110.0
2.13
15.
Pethő István Patrik
-
Nánai Tamás
#222 Lada VFTS
12
26:16.1
+1:49.9
+8.1
109.4
2.29
16.
Oberling Krisztián
-
Ferenczi László
#224 Suzuki Swift Gti
7
26:25.4
+1:59.2
+9.3
108.8
2.49
17.
Zsebe Gábor
-
Köbli Károly
#212 Škoda Felicia
7
26:37.6
+2:11.4
+12.2
107.9
2.74
18.
Sajtós Dénes
-
Paizs Róbert
#218 Honda Civic Type-R
5
26:37.7
+2:11.5
+0.1
107.9
2.75
19.
Kisubi
-
Uborka
#213 Lada 2101-3
12
26:38.4
+2:12.2
+0.7
107.9
2.76
20.
Szepesi Marcell
-
Gondos Péter
#214 Honda Civic
9
26:46.9
+2:20.7
+8.5
107.3
2.94
21.
Nagy Péter
-
Gonda Dániel
#238 Peugeot 306 S16
13
26:52.8
+2:26.6
+5.9
106.9
3.06
22.
Bodogán Ferenc
-
Molnár Tamás
#205 Lada 2105
12
27:05.0
+2:38.8
+12.2
106.1
3.32
23.
Györkő József
-
Tukacs Ákos
#216 Honda Civic
6
27:15.2
+2:49.0
+10.2
105.5
3.53
24.
Péter Pál
-
Erdélyi Dávid
#231 Opel Astra F
5
27:25.8
+2:59.6
+10.6
104.8
3.75
25.
Godó Tamás
-
Tóth Szabolcs
#235 Lada VFTS
12
27:30.8
+3:04.6
+5.0
104.5
3.85
26.
Forgács László
-
Begala Tamás
#227 BMW E36 320i
13
27:39.3
+3:13.1
+8.5
103.9
4.03
27.
Kopasz Krisztián
-
Simon Nikolett
#229 Honda Civic Vti
9
27:49.7
+3:23.5
+10.4
103.3
4.25
28.
Gyöngyösi Marcell
-
Kollár Károly
#237 Opel Astra
5
28:43.9
+4:17.7
+54.2
100.0
5.38
29.
Borza Tamás
-
Marcsa Nikoletta
#232 Honda Civic Vti
9
28:58.3
+4:32.1
+14.4
99.2
5.68
30.
Szemán Sándor
-
Horváth Levente György
#217 Honda Civic
9
29:26.6
+5:00.4
+28.3
97.6
6.27
31.
Mosoni István
-
Hada Tímea
#241 Suzuki Swift
7
29:34.0
+5:07.8
+7.4
97.2
6.43
32.
Németh Árpád
-
Adamcsek István
#230 Citroën C2R2
6
29:40.2
+5:14.0
+6.2
96.9
6.56
33.
Karner Zoltán
-
Faludi Gabriella
#239 Lada VFTS
12
29:47.4
40.0
+5:21.2
+7.2
96.5
6.71
34.
Szira Antal
-
Kiss Zoltán
#240 Lada 2107
13
32:11.2
+7:45.0
+2:23.8
89.3
9.71
Információ (30)
Gy5 15:05
#205Bodogán Ferenc - Molnár Tamás : Kiestek.
Gy5 14:53
#234Fábián Dániel - Oláh Róbert : "Szuper-ralizunk, ez az első gyorsunk, nem állunk ki egy hengerrel kevesebbel sem, megyünk, és legalább tesztelünk."
Gy5 14:51
#239Karner Zoltán - Faludi Gabriella : "Most egy kicsit jobb volt, már jobban ment a mutogatás a hangosítás hiányában. :) "
Gy5 14:50
#241Mosoni István - Hada Tímea : "Fennakadt a gázunk, nem tudom, hogy miért, és még mindig nincs második - szóval kicsit nehéz, de még megyünk."
Gy5 14:50
#240Szira Antal - Kiss Zoltán : "Nincs egyesünk, ezért kicsit nehéz volt ez a szakasz, de ha már elrajtoltunk, minden oké."
Gy5 14:48
#237Gyöngyösi Marcell - Kollár Károly : "Nagyon rosszul jöttünk: meg is forogtunk és kifolyt a jobb első lengéscsillapítóból az olaj, szóval kalandos volt ez a gyors."
Gy5 14:47
#235Godó Tamás - Tóth Szabolcs : "Szerintem csúnyán elvertük magunkat az előzőhöz képest, aminek nagyon örülünk."
Gy5 14:46
#232Borza Tamás - Marcsa Nikoletta : "Abszolút minden rendben és a fehér aszfaltot is egyre jobban érezzük."
Gy5 14:45
#231Péter Pál - Erdélyi Dávid : "Eddig minden rendben, most már kezdjük egyre jobban érezni magunkat. Jó, hogy jön az utolsó gyors, mert lassan elviselhetetlen a meleg idebent."
Gy5 14:43
#229Kopasz Krisztián - Simon Nikolett : "Tetszett a gyors, lejöttünk egy átlagos tempót."
Gy5 14:42
#227Forgács László - Begala Tamás : "A kocsival rendben van minden, nagyon jól éreztük magunkat."
Gy5 14:40
#226Kaptás Levente - Böröczi Levente : "Jó volt, tetszett, de most sietünk, megnézzük, mi van a vízzel, hogy mitől jön gőz a motortérből."
Gy5 14:40
#225Madari Imre - Haracska Tamás : "Rendben volt minden, sikerült elhárítanunk a motortartó bak hibáját, szóval nagyon tetszett ez a gyors."
Gy5 14:38
#224Oberling Krisztián - Ferenczi László : "Ez már sokkal jobb volt, nem is hagytunk bent sokat a pályán."
Gy5 14:38
#223Kiss Zsolt - Berényi Gábor : "Az autó nagyon jó, csak szét van esve a hátsó hidunk, és nincs nagyon úttartásunk.."
Gy5 14:36
#222Pethő István Patrik - Nánai Tamás : "Magunkhoz képest egész jó az időnk, de a többiekhez képest még van hová fejlődnünk."
Gy5 14:36
#221Fábián Donát - Bencsik István : "Nagyon meleg van, de a gyorsasági nagyon jó volt. Megyünk tovább és nyomjuk! :) "
Gy5 14:34
#238Nagy Péter - Gonda Dániel : "Kicsit be vagyunk lassulva még, úgy érzem, mert elég sok a három év kihagyás. Talán most már kezdünk gyorsulni, kezdem érezni a kocsit, ami egyébként nagyon jó."
Gy5 14:34
#220Zagyva Lajos - Desics Péter : "Egy kicsit talán javítottunk az előzőhöz képest, de nagyon sajnáljuk az előző szakasz elmaradását, azt nagyon szerettük volna."
Gy5 14:33
#219Ruszó Krisztián - Kopcsó Péter : "Rendben vagyunk, de nagyon fáj a szívünk az előző etapért, az nagyon jó lett volna nekünk."
Gy5 14:32
#218Sajtós Dénes - Paizs Róbert : "Egy picivel jobb lett a futómű, de nem sokkal, szóval jövünk, ahogy tudunk."
Gy5 14:27
#217Szemán Sándor - Horváth Levente György : "Meleg van nagyon, ezt leszámítva minden rendben."
Gy5 14:25
#211Takács Olivér - Kulcsár Dániel : "Minden rendben van, sajnálom, hogy az előző etap volt, mert elég szoros az eleje, de az utolsó gyorson majd eldől minden."
Gy5 14:24
#208Hibján József - Szurovcsák István : "Az utolsó visszafordítónál volt egy kis meglepetés, de ki tudtuk engedni a beszorult kéziféket, szóval egész jó volt ez a gyors."
Gy5 14:23
#207ifj.Fogarasi Attila - Toloczkó Péter : "Eddig úgy tűnik, minden jó."
Gy5 14:23
#205Bodogán Ferenc - Molnár Tamás : Tengelytörés miatt feladták.
Gy5 14:22
#205Bodogán Ferenc - Molnár Tamás : "Vészvillogóval jöttünk, mert eltört a féltengelyünk, szóval sajnos fel kell adnunk."
Gy5 14:21
#206Jánosa Ákos - Brunekker Árpád : "Egész jó volt - ha reggel nem aludtam volna be, sokkal jobban állnánk. Most próbálok szépíteni."
Gy5 14:19
#204Papp László - Papp Csaba : "Nagyon élveztük, nagyon tetszett - bár az időnkből nem úgy látszik..."
Gy5 13:59
#203Szauer Gergő - Rácz László : "Itt ennyi tudtunk menni, de nem vagyunk elégedetlenek."